Perbezaan aku dengan anak dara ini ! - BEN ASHAARI

Perbezaan aku dengan anak dara ini !

 

image

Ni tulisan kidal aku yang serupa macam doktor sunat orang tua.

 

imageAmacam ? Pasti korang kata awek ni punya lagi cun kan ? Eleeehh.. mentang mentang la awek dan aku ni dah takde teruna.. Huh..

Inilah tulisan jiran aku dan juga orang kampung aku nun di Pulau Pinang tuuh yang juga merangkap adik bongsu pada aku di dunia maya ini ! Hahahaha..

Tu tulisan LYSSA FAIZUREEN aka www.lyssasecret.com

 

image 

Lama dah aku nak berjiran dengan dia.. Cuma tak tau nak bagi 'tanah' mana..  Mau tak mau , aku korbankan tanah kesayangan aku tu ..

Selain dari dia , aku ada dua jiran lagi .. Tapi jiran ni , duduk nun dihujung kampung... Terpaksa ! Ni pon atas persetujuan bersama.. Hehe..

image 

Dan pastinya ketua kampung ...

image

Hehehe.. Alhamdulillah ... Dengan perkongsian ini , masing masing telah mendapat pulangan yang berbaloi..

Kenapa pertukaran ini dilakukan ? Kalau diperhatikan , setiap blog yang ada tu punya niche yang berlainan. Jadi , pertukaran ini membuatkan blog masing masing akan punya pembaca yang baru setiap hari..

ok kan ? Semua berlainan cerita ! Mmg best melepak kat sini... hahahah... Serupa ASTERUK..

11 ulasan:

  1. hahaha..xsangka pulak ni tulisan abg BEN..^^

    tulisan kidal syieda macam budak baru pegang pencil la. hancur..^_^

    BalasPadam
  2. strategi memang menjadi. pusing pusing dunia blogger ni tengok follower orang, follower kawan orang, follower kawan kawan orang, lebih kurang je.
    haha,
    :D

    BalasPadam
  3. aiyoyoyo knp comel sngt tulisanmu! :D

    BalasPadam
  4. baru boleh masok blog ni.

    comel tulisan tu...

    BalasPadam
  5. heheheh . tulisan Lyssa macam bebudakk umur 1.77 tahunn. haha . malu !! >.<

    BalasPadam
  6. berjiran memang best.. tp saya tak reti hidup berjiran.. bukan selfish cuma tak pandai bergaul.. hu2

    BalasPadam
  7. heheheeee... bila nak berjiran denganaku??hehe

    BalasPadam
  8. kidal upanya hihi

    BalasPadam
  9. kitaa pn kidall..tapi lau gunaa kana mmg jd len..itupn da lawa jugak tulisan abg ben

    BalasPadam
  10. ohh...kak lyssa tuu adek abg rupenyer...baru tau...

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.