Apa pendapat korang ?

 

 

Lagu buat Ibu nyanyian An-Nur , hasil karya Ary Ariasputera ni masih baru di Youtube.  Sedap gak suara dia .. Lagu ? Bagi aku , ok .. boleh layan n ‘terasa’ gak kat hati ..

Korang lak rasa camana ?

8 ulasan:

  1. Lirik, ohsem.tapi, lagu....
    erm...bolehla sket2...

    BalasPadam
  2. http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2F6u3axhm&h=tAQFSPru-AQE39-el2P4SdeF8Wjcdgzad_QvaNtrCN7GNFg

    jom lah msok..
    senang jeeh..
    1) klik link atas
    2) nnti kluar kat 1website neh, then klik close
    3) bila klik close dy ade ckp something then klik ok
    4) kluar lagi satu website, pegi bwah sket isi nama n email n klik download
    5) verify email anda

    mudah kan.... 100% free... seyes broo try lah

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.