Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 25 Januari 2012

Bersantai di Kota Bharu , Kelantan .

Meriah mlm mlm KB ni .. senantiasa penuh dgn org tak kira masa !! Bangunan semakin byk naik .. Tang mana mundurnya ? Air ? Aku rasa byk tmpt mengalami masalah ni dan  yg pasti mereka tak merungut pon ..


Ni bukan entri politik yer .. Cuma ada baiknya kita merasai pengalaman tersebut dr mempercayai bulat-bulat.. Dan aku yakin rakyat Kelantan bahagia dgn keadaan skg.. 


Published with Blogger-droid v2.0.4

20 komen :

Scarlett O'Hara berkata... [Reply to comment]

Jadi, kesimpulannya?

YaYaNsMuM berkata... [Reply to comment]

Betul!that's y, kita perlu menilai & berkata-kata melalui pengalaman yang kita lalui sndri, bukan menerima dan mempercayai 100% omongon yg hanya bertujuan utk menjatuhkan org lain.(^_^)

Asningtiyas Nasdja Putri berkata... [Reply to comment]

bahagia?? tak tau la abg ben -,-

missalongwani berkata... [Reply to comment]

la...ada d kb k..klu tau lej jumpa..bru blik dr sane td.huhuhuhu

MeeRole berkata... [Reply to comment]

Bngga jap jadi orng klantan..itulah abg ben,skang ni rmai pngembara di atas hlain kertas smata2..mereka bukan nak tngok dngn mate kpale sndri..

kiz berkata... [Reply to comment]

mana-mana pun sama je..

MyLaDYnuR88 berkata... [Reply to comment]

Kelantan tanah tumpah darahku.......
selamat datang ke kelantan abang Ben

KuNanGKuNanG berkata... [Reply to comment]

KB mmg best.tang makanan xpenah mengecewakan..tp parking slalu penuh..huhu

Cik Puan Merah Bieytahanny Manthorntee berkata... [Reply to comment]

Siapa kat kelantan mundur???cuba datang ke kelantan,mesti susah nak tinggalkan bumi kelantan.....banyak tempat menarik yg ada di kelantan yg takde tempat lain.....orang kelantan selalu gi oversea....(Thailand) boleh di katakan tiap2 minggu pun ada....org kelantan selalu gi shopping oversea ooooo!!!!sapa kata mundur?????

JR® (22) berkata... [Reply to comment]

memang la tak mundur..dah banyak pambangunan tapi semua pembangunan tu dapat peruntukan dari mana kalau bukan dari____. fikir-fikirkan lah...

M@M@ SH@RIDZ berkata... [Reply to comment]

dah 10 tahun tak ke KB, sejak habis belajar belum berkesempatan pergi ke sana semula. apa yang pasti kelantan lain dari yang lain dan best....

harrazdani berkata... [Reply to comment]

bahagia trlalu subjektif....mungkin ada yang rasa tak bahagia apabila melihat kebahagiaan orang..dan mungkin bahagia melihat orang lain bahagia....atau bahagia melihat orang lain tak bahagia..... pucuk pangkalnya berdasarkan fahaman akal fikiran trmasuklah fahaman politik..bagi aku..aku cukup bahagia bila berada dibumi kelantan. aku rasa bahagia mungkin orang lain tidak? atau orang lain jadi tak bahagia bila tgk aku bahagia..hahaha...subjektifkan..namapun manusia..

nikhaslin berkata... [Reply to comment]

ramai suka melawat kelantan...utk 3..4..hari boleh laa...macam saya dah brmaustatin kat kb dan berkeluarga...anak besar2 dah... sebagai ibu berfikir jugakk..lepas belajar merantaulah anak2ku ke negeri orang...mencari rezeki...bersama2 beribu2 perantau yg memenuhi sepanjang2 highway utk balik kb..renung-renungkanlah... kesianlah kami kaum ibu...hanya anak cucu peneman hari tua kami...

nordiyana berkata... [Reply to comment]

klate memey penuh sokmo , hehe..rindunyorr lahh :)

meya ismail berkata... [Reply to comment]

Meya lg suka duk Kelantan drpd duk KL. Hrp2 abis thn ni boleh blah keja kat kb plak.

meya ismail berkata... [Reply to comment]

Meya lg suka duk Kelantan drpd duk KL. Hrp2 abis thn ni boleh blah keja kat kb plak.

pena rozie berkata... [Reply to comment]

Suka duk kelantan dr duk terengganu. Sape tah ckp kelantan mundur....

[fArAh aLiAs] berkata... [Reply to comment]

xde la bahagia sangat pun abg ben. kena duk klantan dlm sbulan, baru fhm macam mana. jalan pd wktu mlm, gelap gelita. nak kuar pergi klinik pun x berani. -.-

Are~q!Lah berkata... [Reply to comment]

kelantan the best !

the triplets berkata... [Reply to comment]

I like...

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI