Bukan hanya cuci muka..

 

Malam menjelma.. Muka ada sedikit gatal selepas bersenam ringan ringan di rumah.. Tangan kotor kotor gi pegang muka ! Mana laaa tak gatal kan ?

Bila dah gatal , paham paham jer laaa ! Tergaruk garuk muka tu. Selagi tak bersihkan , selagi tu laa gatal. Hurm.. Nak tak nak , kena mandi dan bersihkan muka guna pembersih muka yang sesuai dah ngan muka aku..

image

Tapi cuci muka je tak cukup.. Aku kena pakai krim untuk melembabkan muka. Terasa pedih ketika cuci muka tadi. Bukan sebab pencuci muka tapi sebab gatal tadi..

Nasib baik aku ada Mask Pelembab Vitamin E dari Cosmoderm ! Masa pakai tu terasa pedih jap ! Kesan awalan… Tu terjadi pada muka aku je.. Pada orang lain tak tau la.. Mungkin takde apa apa.. Ni sebab aku garu tadi tu.. huhu.. Tapi tak sampai seminit , hilang pedih tu..

image

Aku ratakan di muka aku dan kemudian aku sapu dengan Luminous Pearl dari Cosmoderm  , untuk menghilangkan jeragat hitam di muka aku.. Maklumlah , bila dah berusia ni , kena jaga muka.. terutama aku ni , blogger ! Nak kena g event pastu kerap bergambar.. hurmm.. Mesti nak muka senantiasa nampak ceria dan sihat.. Kacak tu , dah semestinya la kaann ! Hahahah..

image

image

Kena pakai dengan konsisten , baru kesannya nampak.. Disiplin maksud aku.. Ada orang beli beria tapi pakai jarang.. pastu kata tak ok ! Hahaha.. Bagi aku , ok laa.. parut jerawat lama pun dah makin hilang kesan dari produk Cosmoderm yang aku guna..

Ok… muka dah clear.. dah pakai pelembab .. Masa untuk tidur ! Tak guna pakai tapi tak cukup rehat .. kan kan? Heee..

Oh ya..nak info lagi pasal produk , sila ke www.cosmoderm.com.my.

7 ulasan:

  1. Nak nampak keberkesanannya tak kiralah produk apa..memang kena rajin.,

    BalasPadam
  2. salam :)
    yes. last skali tu aida setuju bebeno.
    pakai mcm2 tapi rehat x cukup, tak guna.
    and setuju jugak, konsisten guna baru la ada kesan.

    BalasPadam
  3. fuhhh....rajin sungguh...kalau sya, x terikut la nak pakai itu ini... cuci muka dengan pencuci muka pun jarang sekali...

    BalasPadam
  4. Yes kena konsisten baru boleh kaya YES hehe

    BalasPadam
  5. emm betui , kena nampak segak selalu..awet muda dengan produk cosmoderm.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009