Obama dan hujan ! - BEN ASHAARI

Obama dan hujan !

 

Bila hujan membasahi bumi  Kuala Lumpur , inilah yang terjadi. Namun aku bersyukur.. hujan jer ! Baik hujan dari jerebu ! Banjir berlaku bukan salah hujan tetapi salah manusia yang tak reti buat kerja dengan betul serta sikap manusia yang suka membuang sampah merata rata !

image

Tapi bila Obama datang dan menghasilkan kesesakkan luar biasa , ini .. hurmmm

image

Ramai ‘bising’ !! Berjam jam jalan tutup semata mata nak kasi Ketua Polis Dunia (kononnya) ni lalu ! Adehhh.. Risau ? Hurmmm…. Entahlahh.. Yang pasti , jutaan sumpahan telah dilemparkan.. Nasib laa..

Dan aku.. memang malas nak masuk town ! Bosannnnn… Ke Putrajaya pon asik kena ‘halau’ ketepi.Nak kasi ‘pemimpin pemimpin negara kita lalu dengan cemerlangnya !

Huhhh…

6 ulasan:

  1. hehe.... depan raja berkuasa di bumi, depa tak tahu ada kuasa lg hebat seluruh alam langit dan bumi....

    BalasPadam
  2. baru datang malaysia dah menyusahkan rakyat malaysia..suruh dia balik la...:)

    BalasPadam
  3. Minggu ni jam kat KL memang scary. I sangkut 2 jam from Shah Alam to KLCC semalam tambah hujan lagi aduhhh

    BalasPadam
  4. Lenkali datang lepas tengah malam.. jalan tak sesak.. tak sakitkan hati ramai orang.. terganggu rutin harian..

    BalasPadam
  5. Projek apa la obama mari sini ..

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.