Zahra bakal pelari negara ? - BEN ASHAARI

Zahra bakal pelari negara ?

 

Dari ruang tamu.. bila dia terdengar peti ais dibuka, maka akan mencicitlah dia berlari ke dapur ! Bila sampai di muka peti ais , maka tunggu dia dapat sesuatu barulah dibenarkan tutup peti ais tu !

Bila tengok dia lari.. hurmm.. dia laju dari Qhaliff lagi ni ! Rasanya ada bakat dalam bidang sukan.. tapi sukan apa ? Hurm.. nak kena carik sukan yang menutup aurat ! Dan berbaloi bila join..

Petang semalam.. aku naik tingkat atas untuk bersenam.. dia pun ikut sama naik ! Nak jugak naik treadmill ! Qhaliff ? Takut.. Merbahaya katanya.. hehehehe…

Zahra memang jenis nak mencuba segalanya.. Berani dan hati kering !

image

image

Hurm.. apakah dia akan jadi pelari ? Hurm..boleh tu boleh tapi kena cari pakaian yang sesuai dengan dia .. tak kasi buka aurat ! Naya aku nanti di akhirat.. huhu…

3 ulasan:

  1. Alah comelnya zahra...in sya Allah siapa tahukan..atlit muslimah solehah ye..

    BalasPadam
  2. ya lah Ben melentur buluh biar dari rebung kan,..tahnia

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.