Nutella merbahaya untuk kanak kanak ? - BEN ASHAARI

Nutella merbahaya untuk kanak kanak ?

 

Ternyata ! Ternyata !!

image

Ternyata bila dah dapat kat diorang , maka jangan mimpi nak dapat balik kecuali bila diorang dah puas makan ! Ini terbukti dengan adanya gambar ini !

image

Hurm.. sama je dua dua ! Tapi adik makan dengan penuh kesopanan manakala abang dia bersikap.. “ Ini aku punya ! “.. sehingga terlena ! Gambar abang dia ni , aku rasa seusia Zahra kot masa tu.. iskh iskh.. dia usung sampai dalam kereta si Nutella tu… Adeh..

6 ulasan:

  1. rasanya untuk golongan dewasa pun bahaya la abg ben..hehehe..

    BalasPadam
  2. Nutella sedap sgt..xboleh resist!
    Utk org dewasa pon bahaya..diabetes!

    http://prettyvrach.blogspot.my/2015/11/dekat-mana-nak-beli-original-makeup.html?m=0

    BalasPadam
  3. bukan kata budak-budak jew suka..ni makcik budak pun suka..hihihi memang sedap!!! bahaya sbb tak boleh bhenti makan...ohh hilang diet hhuhuh

    BalasPadam
  4. Hahaha..usung sampai dalam kereta tu. Yang ni betul. Memang anak-anak suka. Makan saje-saje. Bagi roti tak nak.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.