Kalau tak sado jugak tak tau la ! - BEN ASHAARI

Kalau tak sado jugak tak tau la !

 

Ok.. yang aku nanti nanti , dah tiba ! Treadmill Reebook ZRII yang aku beli dari Fitness Concept , Alamanda pada hari Ahad lepas. Sememangnya penghantaran kawasan rumah aku pada hari Khamis jer..

Dan tepat pada masa yang dijanjikan.. dapat ! Dan kehadirannya , melengkapkan 90% dari peralatan yang aku nak ! Cukup 100% , maka aku leh bukak gym pada orang awam di rumah aku.. hehehe.. Tak de la.. gurau jer !

image

image

image

image

Peralatan di mini gym impian aku.. Alhamdulillah.. Aku berjaya mengejar impian aku sedikit demi sedikit .

image

image

image

Perlukan lagu semasa bersenam ? Jangan risau.. guna telefon pintar anda dan .. layanlah mp3  ! Siap ada speaker !

image

Dan.. untuk menjaga getah trek treadmill tu , aku guna kasut baru ! Nak guna kasut lama , kotor.. kang tak comey dah… Hehehe.. nak kena tukar trek lain , satu hal lagi..

image

Test berlari… 2 mminit yang cukup mempeluhkan aku! Ok.. puashati ! Huhuhu…

Yang ini.. Zahra dan Qhaliff tak boleh main !

6 ulasan:

  1. Wahh, dah lama teringin nak ada treadmill sendiri T.T good luck abg Ben! :)

    BalasPadam
  2. Lepas ni bertambah sado abg Ben. Menarik dengar kisah abg Ben dalam rancangan masam-masam manis.

    BalasPadam
  3. fuhh terpegun tgk mini gym ni.. best gak kalau ada..

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah..kalau istiqhomah in sya Allah boleh..sambil jalan atas treadmill tu sambil dukung zahra...

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.