Kalau tak sado jugak tak tau la !

by - November 13, 2015

 

Ok.. yang aku nanti nanti , dah tiba ! Treadmill Reebook ZRII yang aku beli dari Fitness Concept , Alamanda pada hari Ahad lepas. Sememangnya penghantaran kawasan rumah aku pada hari Khamis jer..

Dan tepat pada masa yang dijanjikan.. dapat ! Dan kehadirannya , melengkapkan 90% dari peralatan yang aku nak ! Cukup 100% , maka aku leh bukak gym pada orang awam di rumah aku.. hehehe.. Tak de la.. gurau jer !

image

image

image

image

Peralatan di mini gym impian aku.. Alhamdulillah.. Aku berjaya mengejar impian aku sedikit demi sedikit .

image

image

image

Perlukan lagu semasa bersenam ? Jangan risau.. guna telefon pintar anda dan .. layanlah mp3  ! Siap ada speaker !

image

Dan.. untuk menjaga getah trek treadmill tu , aku guna kasut baru ! Nak guna kasut lama , kotor.. kang tak comey dah… Hehehe.. nak kena tukar trek lain , satu hal lagi..

image

Test berlari… 2 mminit yang cukup mempeluhkan aku! Ok.. puashati ! Huhuhu…

Yang ini.. Zahra dan Qhaliff tak boleh main !

You May Also Like

6 comments

  1. Wahh, dah lama teringin nak ada treadmill sendiri T.T good luck abg Ben! :)

    BalasPadam
  2. Lepas ni bertambah sado abg Ben. Menarik dengar kisah abg Ben dalam rancangan masam-masam manis.

    BalasPadam
  3. fuhh terpegun tgk mini gym ni.. best gak kalau ada..

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah..kalau istiqhomah in sya Allah boleh..sambil jalan atas treadmill tu sambil dukung zahra...

    BalasPadam