Speaker untuk telefon pintar anda ! - BEN ASHAARI

Speaker untuk telefon pintar anda !

 

Bunyinya superb ! Serius ! Confirm tak nak guna earphone bila dah dengar bunyi yang keluar dari speaker Sony SRS – BTV5 ni ! Kalau layan dengan Deezer , confirm akan jadi kemaruk layan lagu  semula.

image

Tak perlu guna kabel.. Boleh guna NFC jer ! Linkkan dengan telefon korang yang ada NFC gak. Kalau takde, tak leh laa.. Tapi laptop leh guna kable USB.. Heee..

image

Best part ! Boleh jawab panggilan telefon dengan guna speaker ni gak ! Hehehhe.. Cool kan ?

image

Nak charging.. pon mudah.. charge kejap pastu leh guna lama.. hehehe ..

Harga ? Hari tu aku tengok kat kedai.. dalam RM100++ jer.. Kalau dapat 2-3 biji ni.. pasang dalam bilik tidur.. fuh ! Mantappp terutama bila layan movie.. Huhuh..

5 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.