Akhirnya , Ambi Pur jugak ! - BEN ASHAARI

Akhirnya , Ambi Pur jugak !

 

Sebelum ni pernah guna gak tapi.. tak tahan lama dalam kereta ! Tau tau , hilang ! Kerja sapa ? Kerjasama dua orang budak kecik ! Kalau tak abang , adik punya kerja ! Akhirnya aku malas nak guna dah ! Biar la bau pon.. bau laaa !

Tapi hari ni berubah ! Hahahaha.. Aku hadir ke event Ambi Pur hari ni.. sampai di lokasi event , kereta aku di parkingkan oleh car jockey..

image

Dan masa nak balik , kereta aku dipulangkan.. aku ternampak ada pewangi kereta dalam kereta aku..Ambi Pur.. Hahahaha… Adehhh.. Segan i okkk ! Nak je aku g kat dia dan menyanyi depan dia..

“ Sori sori sayang kuuuu.. kereta ku berbau…

Sori sori sayangku… bukan ku tak mampu.. “

image

Dan aku tambah lagi pewangi kereta jenama Ambi Pur menjadikan kereta aku bertambah wangi ! Baru semangat nak memandu..

image

image

Hehehe.. Akhirnya Ambi Pur gak berjaya wangikan kereta aku setelah banyak kali guna pewangi lain.. gagal tahan lama !

3 ulasan:

  1. Betul...setuju...family PC pun guna ambi pur..hehe..

    BalasPadam
  2. aah, ambi pur mmg tahan lama, tp x suka bua yg kuat tu. rara pilih lavender.

    BalasPadam
  3. Keretaanazarin pun wajib guna ambi pur...baru selesa nak tumpangkan orang lain.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.