Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 1 November 2015

KUALA LUMPUR dari Hotel Seri Pacific Kuala Lumpur

 

Alhamdulillah.. rezeki aku dapat tengok bandaraya Kuala Lumpur , kebetulan jerebu telah pon menamatkan kontraknya ! Legaaa sangat ! Dapatlah menikmati permandangan begini.. Tak sia sia beli kamera mahal skit .. skit je mahal pon ! Tu pon sebab ada tambahan GST.. Hee..

Jam 4 petang..

image

Jam 730 petang..

image

 

Sebelum hujan membasahi bumi..

image

 

Alhamdulillah.. selepas hujan !

image

 

Subuh..

image

 

Fuh.. tak sangka dapat menikmati permandangan indah ni.. Terlupa terus Jepun ! Hahahaha… Tapi teringin nak menikmati Autumn di Jepun atau Korea.. Huhuh.. Tahun depan , inshaAllah !

Terima kasih Hotel Seri Pacific Kuala Lumpur !

14 komen :

Mera Hussain berkata... [Reply to comment]

cantik sangat gambar. mcm 3D. huhuhu

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Menghadam nikmat alam kurniaan Ilahi..

Roza Kamarudin berkata... [Reply to comment]

cantik..

Dkna Abza berkata... [Reply to comment]

Cantiknya view dari hotel ni.. gambar pun cantik.

Lisa Nurulain berkata... [Reply to comment]

Cantik wooo..jelessnya. berapa rste prr night abg ben ?

Kak Sue berkata... [Reply to comment]

Cantiknya gambar Ben..mahal sikit harga camera tapi berbaloi..

iffah hussin berkata... [Reply to comment]

Indah sungguh permandangan....

nampak menarik guna camera apa yea?

Julia Johari berkata... [Reply to comment]

terpegun lihat kecantikan alam dari hotel ni ye...kalau macam ni punya gambar lawaa memang nak cuti cuti malaysia je lah berbaloi byr mahal dpt suasana A mcm ni

mas saari berkata... [Reply to comment]

bukan di luar negara je ada permandangan indah camni, kat malaysia pun.. sangat cantik dan tak puas mata memandang..

irra yyan berkata... [Reply to comment]

Subhanallah. Cantiknya

Cikk Mimin berkata... [Reply to comment]

Nyum nyum. Dapnyaaaa

Afidah Azmi berkata... [Reply to comment]

nak pinjam gambar pemandangan Kl boleh..Nak buat wallpaper dekat dekstop..hehehe,,sebab gambaq abng Ben memang lawa

InaYusoff berkata... [Reply to comment]

cantiknye gambarrr

Dak_Chik27 berkata... [Reply to comment]

sangat indah pemandangan dari sisi encik tuuu, kagum saya melihatnyaaa 😄😁 alhamdulillah, kini udara kita lebih bersih dari sebelum jerebu dan pemandangan pun nampak lebih jelas

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI