Kelebihan Jus Annona untuk wanita !

by - Jumaat, Februari 12, 2016

Secara jujurnya , aku dah jatuh cinta dengan Jus Annona ! Setiap hari , satu atau dua sachet aku amik. Kenapa ? Selain dari siku aku yang 'bermasalah' aku dapati Jus Annona mengembalikan kesegaran pada wajah aku yang kelihatan kusam sebelum ini. Maklumlah , berjaga malam adalah aktiviti yang tidak sihat tapi nak buat camana .. aku bekerja di kala orang lain tidur terutamanya , anak anak aku.. Huhuhuh...

Bayangkan.. jika Jus Annona mampu memberi impak positif pada aku , bagaimana pula dengan orang perempuan ! Haaaa.. mesti banyak kelebihan punya kan ?



Ok.. Jus Annona mempunyai 5 kelebihan yang sangat bermanfaat pada wanita terutamanya mereka yang dah semakin meningkat usia.. Dan kelebihan itu ialah :


  1. Kandungan antioksidan yang sangat tinggi yang bertujuan membantu badan untuk mencapai kestabilan hormon dengan lebih berkesan. 
  2. Cara pengambilan yang mudah di mana Jus Annona didatangkan dalam bentul sachet. Tak perlu bancuh pon. Koyakkan dan hirup ! 
  3. Bukan ekstrak tapi pati ! Juga mengandungi bahan berkasiat yang lain seperti delima , kurma , vitamin C dan kolagen. 
  4. Walaupun dalam bentuk jus , khasiatnya tetap terpelihara 
  5. Tiada kesan sampingan ! 100%  di formulasikan buah Durian Belanda. Tiada bahan kima sama sekali ! 

Antara kesan positif bagi pengamal Jus Annona ni ialah : 
  • Tiada lagi masalah sengugut 
  • Sakit sakit sendi berkurangan 
  • Mudah untuk membuang air besar 
  • Kurang migrain 
  • kulit nampak lebih cantik  dan muda 
  • rahim sihat dan tiada ketumbuhan 
Antara testimoni positif dari pelanggan yang dah mencuba Jus Annona..




Terus terang aku katakan , yang aku sendiri dah mula yakin sangat dengan Jus Annona ni. Bukanlah nak kata bagus sangat tapi yang aku suka sangat ialah kandungan dia.. asli 100%  ! Takda bahan bahan tiruan atau pengawet ! Kalau korang rasa satu sachet Jus Annona ni , confirm korang percaya kata kata aku ni.. Huhuhuh.. 

Ok... kalau nak baca lagi kelebihan Jus Annona ni , boleh ke Jus Annona KesihatanDan  jika berminat untuk membeli atau membuat pertanyaan , sila ke  ANNONA OFFICIAL web.. atau boleh call ANNONA CARELINE : 
016 449 7181
016 446 7181
016 446 4181 

Selain kecantikan , seperti yang aku pernah cerita sebelum ni , Jus Annona bagus untuk mencegah kanser dan mengurangkan masalah sendiri bagi mereka yang ada masalah dengan keradangan sendiri.. Boleh baca di Mencegah Kanser bersama Jus Annona dan Jus Annona , Penawar Radang Sendi !




You May Also Like

16 comments

  1. syima suka jus annona ni. rasanya sdap n mudah d bawa kemana-mana

    BalasPadam
  2. terliur pulak tengok.. ni kalau letak dalam handbag pun senang

    BalasPadam
  3. Kalau dapat hilangkan senggugut tu bagus sangat dah tu. Mungkin boleh cuba bagi kat isteri aku nanti. hoho

    BalasPadam
  4. Menarik. Durian belanda ni byk khasiat..Perrrghhh tang migraine , stress cm best pastu sejak nk nk nek usia ni tapi aktif sesuai kot try out jus ni.

    BalasPadam
  5. aci tak nak botol kosong dia nanti hahahah. Tetiba berkenan kat botol muehehhe

    BalasPadam