Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 21 Oktober 2016

Anak usia 2 tahun memang mencabar kesabaran eh ?

 

image

Fuh… kekadang aku rasa cam nak tempah tiket balik ke The LifeCo Phuket je semula dan duduk di sana untuk seminggu ! Hahahaha.. Bila perasaan geram tu dah ilang dan diganti dengan rindu , aku pulang.. Hahahaha.. Tapi hero takkan mengalah gitu kan ! Cuma lawan hero kali ni , bukan calang calang.. budak usia 2 tahun ! Memang main mental sungguh.. hahahaa..

Zahra , berbeza sungguh dengan Qhaliff. Dia memang mampu buat aku duduk hospital untuk seminggu ! Tapi dia jugak laaaa yang mampu buat aku kuar awal dari hospital bila teringat keletah dia yang selamba tu..

Terbaca satu status seorang rakan.. katanya ramai anak usia 2 tahun memang begitu perangai. Hurm… Bila terbaca status tu , aku tersentak ! Adehh.. takkan laaa ngan anak sendiri nak marah lebih lebih kot.. Layankan jer.. Diorang memang nak perhatian kita.. Dan kita lak , jangan asyik dok dengan kerja , kerja , kerja ! Kan ?

Nekad aku.. lebihkan si Zahra.. tapi si Aariz dan Qhaliff menjeling ! Wehhhh .. cancel la kawin lagi 2 kalau lagu ni !!

1 komen :

Shark Kay berkata... [Reply to comment]

semiga dipermudahkan urusan kerja kawin t.
hahahaha
sama cam anak buah aku je,
umur 2 tahun ni mmg hyperaktif,

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI