Anak usia 2 tahun memang mencabar kesabaran eh ? - BEN ASHAARI

Anak usia 2 tahun memang mencabar kesabaran eh ?

 

image

Fuh… kekadang aku rasa cam nak tempah tiket balik ke The LifeCo Phuket je semula dan duduk di sana untuk seminggu ! Hahahaha.. Bila perasaan geram tu dah ilang dan diganti dengan rindu , aku pulang.. Hahahaha.. Tapi hero takkan mengalah gitu kan ! Cuma lawan hero kali ni , bukan calang calang.. budak usia 2 tahun ! Memang main mental sungguh.. hahahaa..

Zahra , berbeza sungguh dengan Qhaliff. Dia memang mampu buat aku duduk hospital untuk seminggu ! Tapi dia jugak laaaa yang mampu buat aku kuar awal dari hospital bila teringat keletah dia yang selamba tu..

Terbaca satu status seorang rakan.. katanya ramai anak usia 2 tahun memang begitu perangai. Hurm… Bila terbaca status tu , aku tersentak ! Adehh.. takkan laaa ngan anak sendiri nak marah lebih lebih kot.. Layankan jer.. Diorang memang nak perhatian kita.. Dan kita lak , jangan asyik dok dengan kerja , kerja , kerja ! Kan ?

Nekad aku.. lebihkan si Zahra.. tapi si Aariz dan Qhaliff menjeling ! Wehhhh .. cancel la kawin lagi 2 kalau lagu ni !!

1 ulasan:

  1. semiga dipermudahkan urusan kerja kawin t.
    hahahaha
    sama cam anak buah aku je,
    umur 2 tahun ni mmg hyperaktif,

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.