Selasa, 15 Ogos 2017

Berdiet cara sihat.. bersenam dengan selamat !

Ada yang nak diet , tapi tak makan apa apa ! Ada yang bersenam dengan rajinya , tapi tak amik apa apa makanan tambahan ! Pon boleh mengundang bahaya apatah lagi dia tak makan dengan betul ! Kalau makan dengan betul , ok la.. takda isu ! 
Dah tu , nak makan apa ? Nak berdiet tapi malas nak amik pelbagai jenis makanan ? Apa yang sesuai eh ? Hurmm.. aku bukanlah pakar makanan tapi kalau aku nak turunkan berat badan dan jaga kesihatan.. aku disyorkan seorang rakan blogger amik produk Shaklee.. 

Cinch Shake Mix
Cinch Shake Mix adalah minuman yang lazat , pantas dan berkhasiat untuk korang. Setiap hidangan membekalkan nutrisi umpama satu hidangan tapi rasanya enak seperti pemanis mulut. Maka , tak la loya sangat seperti sesetengah produk makanan tambahan. Kalau nak baca lebih lanjut, boleh rujuk di SINI.
Macam aku yang dah malas nak gi gym.. sebab pelbagai faktor pada masa kini , maka aku amalkan senaman ringan tapi masih jaga otot otot dari gelebeh.. hahaha.. nak kekar tu tidak la.. tapi masih nampak sado ! Hahahaha.. 
Oh , kalau malas nak membaca .. korang leh pm terus ke Cikgu Nizam utk dapatkan khidmat nasihat atau bertanya khabar.. hehehe.. pasal produk ni la.. atau pelbagai produk Shaklee lagi ! 
Cikgu Nizam : +60139761627 
Instagram :  @mnizamyusof

6 komen :

PERMATABIRU berkata... [Reply to comment]

cincih ne mmg sesuai untuk org yang nakamalkan diet boleh mengenyangkan.kak ipara ada amalkan makan yang produk ni

mas saari berkata... [Reply to comment]

Betul, nak berdiet ni kena jaga makan betul² dan amalkan senaman. Makanan tambahan camni poun bagus diamalkan.

Raihanah Ahmad berkata... [Reply to comment]

wah terbaik shaklee

Julia Johari berkata... [Reply to comment]

Suka minuman kesihatan berasaskan coklat senang nak telan.

shazillahsani.com berkata... [Reply to comment]

alamak sedap pula tengok air chocolate...huhuhu

Radhia Razali berkata... [Reply to comment]

shaklee memang bagus..dah tak perlu risau nutrisi cukup ke tak kalau dah minum minuman kesihatan shaklee ni

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI