Sebelum mereka ada Aariz.. - BEN ASHAARI

Sebelum mereka ada Aariz..

Hurm.. bila baca balik , aku sendiri ketawa. Tahun 2015.. sekarang dah 2017. Sekejap masa berlalu. Walaupun aku tak nampak tua , tapi bila tengok mereka , terasa cepatnya masa berlalu. Tau tau nanti , daddy kawin lagi.. eh , diorang nak kawin dah ! Haaa.. 
Dulu baik jeee.. skang ada je nak digaduhkan ! Aduh.. 
 
Makan punya hal...
Satu perangai Zahra sampai sekarang.. dia memang akan lebihkan abang dia. Dia akan sakat dulu , kemudian dia mengalah. Abang dia ? Hurmm.. payah ! Tapi kalau orang luar , haaaa.. Ni bahaya ni ! 

 

Dan sebelum tu.. 2014. 
Hurm.. sekarang masing masing dah dapat kaki dan mulut.. sorang dah berparut.. sorang dah banyak mulut. Daddy pikir panjang nak tambah no 4 ! Hahahaha.. 

3 ulasan:

  1. Silalaaa tambah nombor 4 pulak.. dah besar dah diaorang bertiga hehehe

    BalasPadam
  2. Sekejap jer mereka membesar. Nanti dah remaja lain pulak karenah, mcm anak sayalah. Hehehee!

    BalasPadam
  3. Rasa sekejap tengok dorang membesar.. ;)

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.