Nasi Durian ke Serawa Durian ? Atau pulut durian ? Ehhh ? - BEN ASHAARI

Nasi Durian ke Serawa Durian ? Atau pulut durian ? Ehhh ?

Jom ! 
Terpandang poster ni di satu page.. terus terliur ! Teringat akan serawa durian , bubur durian dan nasi durian ! Nasi durian ??? Ada ke ? Huhuh.. Mak aku rajin buat dulu. Kalau dia buat , satu periuk nasi aku leh abiskan ! 
Camana rupa nasi durian ? Hurmm.. ada yang kata pulut durian... tapi tak pon.. guna nasi putih , letak garam sikit.. gula skit dan santan.. gaulkan ! Hasilnya ? Fuhhh... Aku pernah kasi tau kat Mat Gebu. Dia pon tak tau sangat. Heheheh.. Aku cerita cara nak membuatnya.. lalu terhasillah satu resepi di blognya.. heee..
Huhuhu... Sedap wehhh ! Try la buat !! Ok la.. aku nak gi Nilai.. nak tapau durian banyak banyak ! 

3 ulasan:

  1. Aduhhhh sedapnya, dah ngidam durian tak dapat² lagi makan ni.

    BalasPadam
  2. First tima gak tau nasi durian... bolehla cuba buat nanti...

    BalasPadam
  3. style suami sy: nasi putih,durian,santan,gula melaka. simple gitu je.time nk mkn gaul jer nasik ngan santan ngan gula melaka tu. isi durian cubit2 mkn ngan nasik gitu

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.