Lega akhirnya lubang hidung aku ! Terima kasih STORM Air Purifier !

by - Ahad, Ogos 06, 2017

Terus terang ni !! Haaa.. kalau bangun pagi tu , fuh... memang rasa cam payah je nak bernafas. Terpaksa mengali jap ! Hahahaha.. tersumbat wehhh ! Realitiknya , udara di kawasan rumah aku skang ni agak tak bersih sebab ada pembinaan berhampiran ! Bukti lain , tv dan set home teater aku senantiasa kena lap.. berdebu !! 
Penggunaan kipas berdiri pun bukan mengurangkan dan membersihkan udara malah menambah lagi.. Hurmm.. Apa yang boleh membantu menyelesaikan masalah aku ? Hurmm.. nak dijadikan cerita.. si mamat Korea di tv tu telah memberikan aku jalan penyelesaian ! Ditambah lagi dengan cadangan dari kawan aku sendiri yang juga orang kuat di Coway.. cadangkan guna STORM Air Purifier
Hari ni , kawan aku.. Fuad datang pasang sendiri di rumah aku.. STORM Air Purifier. Kipas berdiri , aku letak dalam bilik semula. Cuaca panas sekarang ni memerlukan penyejuk tambahan.. Air cond ada dah tapi masih terasa bahang. Sian kat anak anak.. 
Dia terangkan pada aku penggunaan STORM ni.. Mudah sangat ! Dan memang bagus sangat untuk aku yang memerlukan pengudaraan yang bersih dan segar. Terasa sesak dada wooo kalau tak bernafas dengan baik. 
Sejam selepas pasang... Qhaliff pun lena di atas sofa ! Lama dah tak nampak dia lena di petang hari.. terutama di rumah.  Selesa la tuuu. 
Nampaknya , malam ni.. lena la tidur aku ! Bunyi kipas berdiri tak lagi menganggu tidur aku.. Yang penting , aku tak payah dah nak mengali lombong di awal pagi ! Hahahahah.. Seriussss wooo ! Selesa sangat ! 
Nak tau pasal COWAY STORM Air Purifier ni ? Leh je whatsapp Fuad di 0172511025 atau pm di Instagram ,  @addtripleonetwo !

You May Also Like

7 comments

  1. macam best je ni.. depan rumah ni pun ada construction.. kesian anak-anak cepat batuk selesema

    BalasPadam
  2. Hati-hati dengan pencemaran.. isy isyk banyakkan minum air masak sama ye!

    BalasPadam
  3. woww..bole laa sedas juga ni..hehhehe

    BalasPadam
  4. Wahhh menarik jugak ni, rumah saya pun banyak sangat habuk.

    BalasPadam
  5. Coway storm ni mmg terbaik👍
    Bulanan pun murah rm90 je
    Wasap en Faizal untuk info ye 019-5131021 ni no dia

    BalasPadam
  6. Siapa yang berminat dengan Coway Storm ni, boleh wassap/hubungi saya. Dalina 0173999757

    BalasPadam
  7. bagus storm coway ni. nak-nak pulak skrg ni mcm2 pencemaran yang ada . walaupun aku tak nak ckp benda ni bole bersihkan udara covid , tp at least mmg dia bole membersihkan kesemua bakteria yang ada kat dlm rumah. rugi tak pakai.

    BalasPadam