Persediaan demi persediaan untuk ke New Zealand

by - Jumaat, Ogos 25, 2017

Pengalaman lepas aku jadikan pengajaran ! Aku takda kenangan di sana.. Seoul , Osaka , Paris , Toulouse , Perth... sekadar gambar dan memori di dalam otak jer ! Hurmm. kerugian ! Kali ni aku tak nak lepaskan ! Apatah lagi aku dan rakan blogger bakal menjelajah sendiri di New Zealand yang mana agensi Ikhlas Tours yang berada di sana , menguruskan segalanya. 
Teruja ! Tak sabar ! Tapi pastikan segala persediaan dibuat dengan terperinci. Tak nak ada masalah di sana nanti. Dan , Alhamdulillah.. 3 orang rakan blogger yang bakal ke sana juga memainkan peranan masing masing. InshaAllah , kenangan manis akan tercipta... Huhuh..
Aku.. masih mencari gajet gajet untuk di bawa ke sana .. 

Lama dah aku cari menda ni. Akhirnya jumpa ! Aku pernah nampak jual di Facebook tapi malas aku nak beli. Aku lebih suka pegang dan beli. Hehehehe.. Tu pun kena 'kencing' gak. Hahahaha.. Nasib badan la.. Janji aku puashati. 
Ada sebulan lagi. Tak sabar nak jejakkan ke negara yang lama dah aku idamkan nak pergi. Kalau berjaya Kembara ni.. aku nak ke Turki atau ke Sepanyol lak.. huhu.. InshaAllah.. kalau ada yang sudi sponsor.. heeee..

You May Also Like

5 comments

  1. Moga dipermudahkan segalanya. Ambik gambar dan video cun² nanti ek, tak sabar nak tengok!

    BalasPadam
  2. Dok cari juga gajet mcm sotong tu...Mahal tak?

    BalasPadam
  3. Seronoknyaa, semoga dipermudahkan urusan..

    BalasPadam
  4. NZ mmg cantik alhamdulilah bangga kbba9 dpt pi syukur

    BalasPadam