Khamis, 17 Ogos 2017

Sebelum mereka ada Aariz..

Hurm.. bila baca balik , aku sendiri ketawa. Tahun 2015.. sekarang dah 2017. Sekejap masa berlalu. Walaupun aku tak nampak tua , tapi bila tengok mereka , terasa cepatnya masa berlalu. Tau tau nanti , daddy kawin lagi.. eh , diorang nak kawin dah ! Haaa.. 
Dulu baik jeee.. skang ada je nak digaduhkan ! Aduh.. 
 
Makan punya hal...
Satu perangai Zahra sampai sekarang.. dia memang akan lebihkan abang dia. Dia akan sakat dulu , kemudian dia mengalah. Abang dia ? Hurmm.. payah ! Tapi kalau orang luar , haaaa.. Ni bahaya ni ! 

 

Dan sebelum tu.. 2014. 
Hurm.. sekarang masing masing dah dapat kaki dan mulut.. sorang dah berparut.. sorang dah banyak mulut. Daddy pikir panjang nak tambah no 4 ! Hahahaha.. 

3 komen :

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Silalaaa tambah nombor 4 pulak.. dah besar dah diaorang bertiga hehehe

mas saari berkata... [Reply to comment]

Sekejap jer mereka membesar. Nanti dah remaja lain pulak karenah, mcm anak sayalah. Hehehee!

aizamia 3 berkata... [Reply to comment]

Rasa sekejap tengok dorang membesar.. ;)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI