Wahai ahli perniagaan online , sila periksa...

Terkejut aku ! Nasib baik la aku bijak dan tenang ketika itu.. Cuba semua agen yang ada... Tapi menariknya , selepas setahun.. dan ayah tercinta sudah pun kembali padaNya , baru 'orang' tu nak reply ! Hurmmm.. Tak tanya khabar lak tu ! Adehh..
Bersangka baik. Mungkin dah tukar pekerja ? Atau akaunnya baru dapat balik ? Hurmm... Tapi macam aku kata la.. tanya khabar pelanggan berpontensi korang atau korang dah pon maju selepas setahun ? Hehehehe.. 

Ok ke produk ni ? Hurm.. Payah nak kata sebenarnya. Tapi kesannya ada la nampak cuma selepas aku gi berdetox di Life Co , Phuket.. aku belajar banyak perkara mengenai makanan 'original' yang bagus terutama untuk kita ni.. Elakkan sebelum kena ! Maka tak perlu nak makan makanan tambahan gini.. 
Oh ya.. berbalik pada gambar tu.. aku bukan nak aibkan sapa sapa.. cuma sedikit terkilan jer. Tapi mungkin dia tak sedar ada mesej. Tak pe la.. salah aku. Maka korang yang ada bisnes online ni , sila check di Message Request tu yer.. Ada banyak mesej sebenarnya.. Sila check hari hari ! 

3 ulasan:

  1. kdg tk perasn gak.. bhuhuhuhu

    BalasPadam
  2. Pernah jugak kena macam, lepas berbulan² baru reply. Kita dah siap beli dari peniaga lain dah.

    BalasPadam
  3. mmg kdg seller mahupun pembeli tak perasan mesej request ni.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI