MBH MediaSpa : Mencuba Carbon Snow White

by - Ahad, Mac 18, 2018


Hehehee... saja nak cuba. Lagi pun nak tau gak camana rasa bila buat facial gini kan. Dan kebetulan lak MBH MediaSpa ada bagi harga promosi skang ni, boleh la cuba buat pertama kali. Bukan apa.. ada pembaca perempuan bertanya kat aku bab ni. Aku serahkan pada yang pakar jer..

Ok.. berkenaan  Carbon Snow White ni lak ianya adalah rawatan terbaru yang tidak bersifat invasif dan merupakan sejeis laser yang tidak menyakitkan bertujuan untuk merawat beberapa masalah kulit seperti :


  • Mengurangkan garis halus dan kedutan 
  • Mengecilkan liang pori 
  • Mengurangkan kesan jerawat dan parut 
  • Membaiki tekstur kulit 
  • Memutihkan keserian dan integriti kulit 


Ada 10 langkah lengkap bagi rawatan Carbon Snow White :

  1.  Mencuci wajah 
  2. Scrub wajah 
  3. Mengurut wajah
  4. Proses steaming 
  5. Vacumn kulit 
  6. Memakai carbon mask 
  7. Memulakan proses laser 
  8. Lampu LED 
  9. Pemakaian soothing lotion
  10. Pemakaian sun block. 
Manakala kebaikan carbon snow white ialah tiada downtime , rawatan segera , kurang rasa tidak selesa , untuk semua jenis kulit , melahirkan kulit baru , mengembalikan keremajaan kulit , samaratakan warna kulit , merangsang kolagen , mengurangkan kedutan , menghaluskan pori-pori dan mengembalikan keyakinan anda ! Waaaa... gituuu.. 

Oh yaa... pada 24hb Mac nanti , MBH Medispa Cheras menyambut ulangtahun ke 3. Ada promosi bermula 90% , 70%,50% dan 30% . Sila jangan lepaskan peluang  Hubungi +60 12-894 5580 untuk tempahan. 

Jika berminat , sila layari laman web atau media sosial mereka  :


You May Also Like

4 comments

  1. menarik la rawatan carbon ni.Macam teringin je nak buat.Masuk lam wishlist la dulu.. pape memang wajib buat.Thanks for sharing

    BalasPadam
  2. Wahhh bestnya sekali sekala manjakan muka camni.

    BalasPadam