PIRQ MALAYSIA : Membantu menyelesaikan masalah anda !

by - Isnin, Disember 17, 2012

 

Bang , kat mana kita nak makan hari ni ? Yang sedap dan ada diskaun .. Paling penting , dekat dekat sini jer .. Malas nak pergi jauh jauh ler .. Hehehe ..

 

Ahh , sudah .. dia ni ingat aku ni simpan application dalam kepala aku ke ?? Hurmm .. Haaaa ! Selesai masalah aku .. PIRQ MALAYSIA kan aku dh install dalam telefon bimbit aku tu.. Apa guna kan ?

PIRQ Malaysia satu aplikasi yang boleh digunakan pada hp android dan juga iPhone .. Sangat mudah dan sangat pantas untuk mengetahui apakah restoran yang berhampiran dengan anda dan memberikan diskaun  tanpa perlu print atau bawa voucher .. Terus je ke restauran tu .. Senang kan ?

Caranya mudah .. Download , login samada guna FB atau Email kemudian automatik PIRQ akan carikan untuk anda . Selesai masalah anda !

 

  

 

Senang kan ? Kata dah .. mana susah .. Huhu .. Ok , ok .. Dah tengok tu , apa kata kita g layan game yang mereka sediakan .. Siap ada hadiah lagi woo .. Klik SINI dulu .. Kemudian ikut je arahan yang diberikan ..

 

image

Peraturan untuk Pemenang Harian ( Daily Winners )

  • Peserta hanya boleh tag map sekali sahaja
  • Ada 10 maps  kesemuanya. Setiap map akan ‘dibuka’ setiap 3 hari
  • 3 peserta yang tag lokasi dengan tepat dan paling pantas akan menang untuk kategori hadiah harian yang istimewa
  • Download  PIRQ App untuk mengetahui dengan lebih lanjut utk mengetahui apakah hadiah yang ditawarkan dan bagaimana untuk melayakkan diri bagi memenangi hadiah utama..

Hadiah utama

Untuk melayakkan diri bagi memenangi hadiah utama , peserta paling banyak tagged lokasi  yang diberikan dengan tepat akan berjaya  !Dan paling utama , peserta perlu download .

 

Contoh seperti dibawah ini ..

Download app PIRQ dahulu ..

image

Kemudian anda akan diberi soalan .. Berdasarkan aplikasi PIRQ yang telah didownload , anda perlu menjawab soalan tersebut .. Mudah saja ..

image

image

Sebelum tu , anda diminta register dulu laa .. Tu je pun .. Mana tau menang kan ? Ala , saja suka suka je pon ..

image

Ok , tu jer.. Selamat bergembira dengan aplikasi PIRQ MALAYSIA ..

You May Also Like

2 comments

  1. orang pakai hp cikai,, uwaaaa

    www.mujadafewa.my/

    BalasPadam
  2. wwwaaahhh. bagus app ni. teruss aku install lps ni. tq bro.

    BalasPadam