Cenderahati berharga dari rakan blogger ! - BEN ASHAARI

Cenderahati berharga dari rakan blogger !

 

 

Panjang nak cerita ni .. Ok , aku ringkaskan .. Malam semalam , gi tengok G.I. JOE .. hok baru tu haaa.. Best kalau layan 3D .. Silalah abiskan duit anda dgn menontonnya .. Pasti terhibur .. heee ..

Haa.. aku gi dengan dua rakan blogger iaitu MK SYAHIR dan MAWARDI YUNUS .. Nak tau blog diorang , korang google ! Blogger yang sedang mencipta nama keduanya ni .. Rugi tak berkenalan dengan diorang ..

Pastu , gi lepak kat Ulam Eida .. pekena mee celup .. Boleh tahan gak rasanya ..  Dan lepas makan tu , ada la episod penyampaian cenderahati dengan disaksikan pengunjung restoran tu .. hehehe .. Cantik woooo ! Aku mmg suka cenderahati dari ukiran kayu ni .. Sangat menarik walaupun simple ! Bertuah dapat satu .. huhu .. Terima kasih bro Mawardi !

Selesai dalam jam 11 lebih malam .. Hehehe .. Baalikkkk !! Banyak lagi keje mau buat wooooo ! Sampai rumah , pekena kek aiskim tengahari tadi .. Aku kembali gemuk !!

8 ulasan:

  1. rasa dihargai yea oleh blogger...

    BalasPadam
  2. ptg ni mau pegi itu kedai ^^ . kreatif ukiran tu :)

    BalasPadam
  3. bro, kasi tips naikkan berat badan.

    BalasPadam
  4. Kreatif nye....
    Cantik Cantik Cantik

    BalasPadam
  5. abg ben dah nmpk tembam la..hihihi :)

    BalasPadam
  6. wah..nak jugakk..hahaha
    *harap2 mawardi baca komen ni..kah kah kah

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.