Menyesal layan MARCO POLO di Netflix ! - BEN ASHAARI

Menyesal layan MARCO POLO di Netflix !



Saja layan ari tu. Lagi pun aku cuma kenal nama jer. Sejarahnya , tak tau langsung ! Huhuh.. Kurang membaca sejarah dunia gitu yang melibatkan penjajah asing ni.Sebab tu aku nak tengok.. kot kot terbukak pintu hati nak baca sejarah dia dan jugak sejarah KHAN ni... heeee...

Menariknya , banyak babak di buat di Malaysia. Malah ada juga pelakon Melayu berlakon dalam Marco Polo ni. Sapa dia ? Kena tengok sendiri.. Di mana buat ? Hee.. Kena google la sendiri. Aku dah tau kat mana.. 

Jalan cerita menarik. Lakonan menarik. Cuma tak menariknya ialah banyak babak SEX yang tak disekat ! Clear kauuuu. Maka tak sesuai untuk ditonton untuk mereka yang belum berkahwin. Janda atau duda pun tak boleh. Nanti tak keruan jadinya. Hahahaha.. 

Kesetiaan , kezaliman , kebijaksanaan , kecurangan , rasuah.. hurmm.. segalanya ada dalam drama bersiri yang dah nak masuk musim ke 3 ! Tak meleret cuma terlalu banyak kontroversi dan skandal. Hahahaa.. 

Dah abis tengok.. nak layan cerita lain lak. Huuuu.. Tak jadi kerja kauuu ! 

2 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.