Menyesal layan MARCO POLO di Netflix !



Saja layan ari tu. Lagi pun aku cuma kenal nama jer. Sejarahnya , tak tau langsung ! Huhuh.. Kurang membaca sejarah dunia gitu yang melibatkan penjajah asing ni.Sebab tu aku nak tengok.. kot kot terbukak pintu hati nak baca sejarah dia dan jugak sejarah KHAN ni... heeee...

Menariknya , banyak babak di buat di Malaysia. Malah ada juga pelakon Melayu berlakon dalam Marco Polo ni. Sapa dia ? Kena tengok sendiri.. Di mana buat ? Hee.. Kena google la sendiri. Aku dah tau kat mana.. 

Jalan cerita menarik. Lakonan menarik. Cuma tak menariknya ialah banyak babak SEX yang tak disekat ! Clear kauuuu. Maka tak sesuai untuk ditonton untuk mereka yang belum berkahwin. Janda atau duda pun tak boleh. Nanti tak keruan jadinya. Hahahaha.. 

Kesetiaan , kezaliman , kebijaksanaan , kecurangan , rasuah.. hurmm.. segalanya ada dalam drama bersiri yang dah nak masuk musim ke 3 ! Tak meleret cuma terlalu banyak kontroversi dan skandal. Hahahaa.. 

Dah abis tengok.. nak layan cerita lain lak. Huuuu.. Tak jadi kerja kauuu ! 

2 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.