Beutskin Essence Rahsia Adira

by - Ahad, Oktober 07, 2012

 

Djelaskan dengan lebih ringkas tentang Beutskin Essence yg sedang hangat dperkatakan sekarang.

Beutskin Essence (BE) , makanan tambahan yang mampu memutihkan kulit dari dalam, dan bukan hanya pd wajah tapi keseluruhan badan.

Untuk mendapatkan hasil yang lebih effective dan maksimum, dsarankan untuk mengambil BE bersama2 dengan EXCEL TEA dan SNE. Dmana ia akan mencuci toksin, melancarkan perjalanan darah, memperbaiki tisu2 dalam badan dan membuang segala kotoran tersembunyi dalam badan.

Secara logiknya, untuk mendapatkan hasil yang baik, kita perlukan RUANG yang bersih barulah AIR atau apa2 yang melaluinya akan lancar. Jika tidak, mungkin air itu akan meresap pada kotoran dan tidak sampai ke destinasi. Begitu juga badan kita, jika kita cuci dahulu maka apa sahaja yg kita makan akan lancar dan mampu memberikan hasil yang baik.

Dijelaskan disini, pihak kami hanya mahu membantu agar pengguna berpuas hati dengan hasil dan nilai wang ringgit yang dlaburkan. Tiada paksaan. Jika mahu mulakan dengan BE tanpa SNE dan TEA, tidak menjadi masalah cuma hasilnya tidaklah sebaik ADIRA dan mungkin tidak akan mencapai tahap maksimum.

Untuk selanjutnya , klik SINI ..

You May Also Like

7 comments

  1. Pernah dgr jugak pasal nie, housemate ada jual....

    BalasPadam
  2. macam2 produk sekarang ni..kaum2 hawa mesti berminat ni :)

    BalasPadam
  3. Akak nora guna sne, be dan excel tea dalam pantang..tak tau langsung untuk kulit..tau nak bg sihat rahim cepat..tp memang terserlah pada wajah..sukaaa..

    soleh pun makan produk sne lepas tumor otaknya dibuang..tapi perlbagai jangkita otak, darah, paru2, operation 7 kali, koma 4 kali, di kemo kerana kanser dalam tulang belakang..soleh smapai kena makan 10 biji sne sehari..tapi setalah hampir setahun keluar masuk hospital dan 3 bulan kemo...smlm birthday dia genap 2 tahun, doktor nyatakan kanser dalam tulang belakang dia sudah hilang..berminat boleh la cari akak nora

    BalasPadam
  4. ptut la kulit adira putih gebu :)

    BalasPadam
  5. kat FB banyak benar orang yang jual produk ni.. lepas pantang nanti nak try juga.. cantik betul tgk kulit adira tu

    BalasPadam