Redha ..

by - Oktober 30, 2012

Yang penting , nyawa keluarga aku . Kalau ada rezeki aku , adalah .. Kalau takde , redha .. sampai situ je rezeki aku ..

Tp mcm mcm ada dlm tu .. Hurm ... Entahlah ..

Published with Blogger-droid v2.0.9

You May Also Like

17 comments

  1. Insya Allah Ben....jika ada rezeki, pasti dapat balik...hmmmm..

    BalasPadam
  2. assalam, InsyaAllah rezeki Qhaliff tetap ada dan berganda2 hendaknya..Amin

    BalasPadam
  3. sabar ben,
    insya'allah, ada hikmah disebaliknya.

    BalasPadam
  4. kalau xde rezeki...yg depan mata pun x nampak ben..

    BalasPadam
  5. Semoga masih ada rezeki lagi.. InsyaAllah..

    BalasPadam
  6. sabar bro , ujian dari Allah

    BalasPadam
  7. hopefully, ada orang hantar nanti bro.

    amin!

    BalasPadam
  8. insyallah.. pasti dpt semula

    BalasPadam
  9. sabar Bea, kita sama2 buat smayang hajat

    BalasPadam
  10. harap2 ada insan yang berhati mulia akan pulangkan balik beg tu.. amin.. sabar ye...

    BalasPadam
  11. ade berita ape ape tak bang ben??? Kita sama sama solat hajat agar benda tu dpt blik...

    BalasPadam
  12. InsyaAllah klu rezeki pasti jumpe balik..

    BalasPadam
  13. InsyaAllah klu rezeki pasti jumpe balik..

    BalasPadam
  14. Abg beng sbr ye .. Doa sgt supaya ade la insan baik hati jmpa n bg balik ..

    BalasPadam
  15. redha itu sifat org beriman...ujian itu ada bermacam cara..semua itu hanyalah ujian

    BalasPadam
  16. InsyaAllah..
    andai bukan milik abg Ben dan wife, banyakkan bersabar..

    BalasPadam
  17. sabar ye bang ben. insyaAllah akan ade rezeki yg lbh baik pasni. dah berusaha, doa dan tawakal kan. sabar ye

    BalasPadam