“ Abang Ben pernah macam ni tak ? “

by - Oktober 29, 2012

 

Ada sorang rakan di Twitter bertanya kat aku samada aku pernah lakukan seperti dalam gambar di atas ..

Opkoss ler pernah .. Lebih lebih lagi bila dia tak nak tidur dan asyik nak suruh aku dukung dan kebetulan lak , ada idea masuk dalam kepala aku .. Jadi , inilah skill yang aku akan buat .. Hahah ..

Skang ni belum dapat kaki orang kata .. Tunggu bila dah reti nak berjalan , haaa .. Masa tu , siap laaa.. kot kot laptop gantung kat leher haaa ..

Nampak mudah kerja dari rumah .. tapi cabarannya tetap ada dan mmg mencabar ! Hehe.. Emosi pon kena jaga wooo ..

IMAG4315

You May Also Like

3 comments

  1. skng ni abang kerja dari rumah je ke?

    BalasPadam
  2. hahahahahahahahaha.. memang kebanyakkan ibu bapa pernah macam ni...

    BalasPadam
  3. nanti bila dah dapat kaki lagi tak senang duduk dibuatnya.. ;)

    BalasPadam