Qhaliff di umah tok ma ..

by - Oktober 29, 2012

 

IMAG4371IMAG4369IMAG4365

Berpusing pusing dah skang ! Dan pantang tersentuh tikar tu haa.. Jari dah terus macam wolverine ! Mencakar cakar .. Kaki ? Jangan citer ler.. Dan pandai mengeletiss !! Bersantai betul skang anak teruna aku nehh ..

Tapi camana pon kan .. Kalau jalan mana mana , dia takkan tidur selagi aku tak dukung dan dodoikan dia .. Maksud aku bila g mall ke … Dia takkan nak tidur walaupun mengantuk . Bila aku dukung , terus lena diaaa ..

Dah biasa kan ? Bagus laa… nanti dengar cakap ayah dia bila dah besar.. Tamo degil degil ..

You May Also Like

5 comments

  1. assalam, anak daddy la katakan..

    BalasPadam
  2. hehe. samelah macam naila. pantang jpe tikar, mula lah mencakar. beza sehari je dari qhalif. :p

    BalasPadam
  3. meh bagi abang syahir jaga tengok..ehh?hahaha

    BalasPadam
  4. hahahahah.. nak jadi wolverine ke tu? heheheheheh..

    BalasPadam
  5. seronok tengok perkembangan anak2 kan.. ;)

    BalasPadam