Bila orang perempuan bersembang ..

by - Oktober 30, 2012

 

IMAG4359-1

Ni geng wife yang bukan terdiri dari bini bini ku gengster tetapi bini biniku yang berjaya ! Alhamdulillah .. Antara contoh isteri yang patut dicari , mereka inilah .. Hehe.. bukan puji kosong tetapi realiti ..

Kejadian ini berlaku pada raya korban kedua ari tu .. Aku dan wife serta Qhaliff g turut sama ke sana . Ikutkan perjanjian mereka suami tak leh nak ikut . Maklumlah , mereka nak buat parti tupperware dan risau laki bosan .. Aku tak bosan pon sbb duk umah sepanjang hari , sepanjang minggu itu lebih membosankan … hehe .. Suri rumah berjaya la katakan aku ni .. Nasib baik ada Qhaliff .. ilang terus bosan aku ..

Apa yang menyeronokkan bila berkumpul begini , segala kenangan kembali menjelma terutama masa sekolah dulu . Ada yang nakal , ada yang terlalu lurus dan macam macam lagi. Bila berkumpul semula dengan masing masing punya kerjaya tersendiri pastinya lebih banyak cerita nak diceritakan tanpa perlu ada rasa malu atau bangga diri ..

Itu perempuan .. Kalau geng lelaki lak kumpul ? Heheh .. Geng aku ? Hehehe .. Entahlah .. Hahahaha .. Baik aku kumpul ngan geng Qhaliff ..

Manusia .. Bila di puncak , keji .. Bila tergolek , diketawakan .. Membantu , jauh sekali ..

You May Also Like

9 comments

  1. Tidak dinamakan manusia kalau sifatnya bukan sebegitu... hu..hu...

    BalasPadam
  2. Manusia bergelar kawan memang macam tu... Senang sama sama, susah sendiri sendiri la... hehehe sahabat susah nak cari..

    BalasPadam
  3. "Manusia .. Bila di puncak , keji .. Bila tergolek , diketawakan .. Membantu , jauh sekali .."

    Statement dekat atas tu betul abg ben :D

    BalasPadam
  4. huhuhu..
    seronok sgt kumpul2!

    BalasPadam
  5. huhuhu..
    seronok sgt kumpul2!

    BalasPadam
  6. Time Hari Raya dapat berkumpul ramai-ramai memang seronok. Banyak keletah dan aksi masing-masing.

    Lagi ada anak kecil ni memang haru sikit kalau yang sorang ultraman 3, sorang ben 10, sorang lagi boboiboy...hehehe

    BalasPadam
  7. memng bagus dan bertuah bila ada kawan2 macam ni... saling menggembirakan orang lain..

    BalasPadam
  8. :) manusia..fikir2kan semula...

    BalasPadam