Seronok aih dia layan tv ..

by - Oktober 29, 2012

 

Bukan kartun tapi apa saja yang menarik perhatiannya , dia layan .. Kat rumah Tok Ma dia ni , tv asyik di rangkaian Oasis je .. Lain cenel , mmg pasti kena tanya kat Tok Ma .. hehe ..

 

Nanti besar , tak nak galak dia tgk tv sangat .. Macam mak dia dulu laa .. Memang kena ‘gari’ jer dari tgk tv berbanding ayah dia .. ahaha .. Ayah dia tak dapat tgk tv , mmg memberontak .. tapi kesannya ? Hhehehe ..

Namun dari segi kreativiti , ayah lagi kreatif berbanding ibunya sbb ayah byk tgk tv ! Haaaa .. hahaa. Jangan Qhaliff guna alasan ni dah ler ..

You May Also Like

6 comments

  1. alolo auntie cuti kat kg takde internet asyik ingt qaliff je tauuu...

    BalasPadam
  2. pada saya tak salah nak nengok tv, yang penting parents pantau..nak2 lagi di zaman teknologi ni, suka tak suka terpaksa ikut arus tapi kena melalui pantauan la kan..Yang penting didik anak ikut cara yang baik.

    BalasPadam
  3. budak sekrg memg pndai tengok tv kan..

    BalasPadam
  4. berpada-pada itu lebih baik.. ;)

    BalasPadam
  5. tekun dia tengok tv tu kan.. bdk skrg ni semua bijak2..

    BalasPadam