Jatuh cinta Ultrabook hibrid VAIO Duo 11

by - Oktober 28, 2012

 

Kalau tanya aku , jika ultabook Toshiba kesayangan aku ni rosak , apakah akan aku lakukan ? Nak beli laptop baru kah ? Hehe..

Sejak aku gunakan ultrabook , laptop tiada lagi dalam kamus hidup aku. Kenapa ? Yang paling penting adalah keringanannyan .. Hehe.. Tamo berat berat dahh .. Soal harga , kena simpan duit untuk dapatkan dan aku rasa skang ni pon ada gak ultrabook yang mampu milik seperti Lenovo ..

Dan terbaru , Ultrabook hibrid VAIO Duo 11 ni menarik minat aku ! Aku dah tengok di youtube spesifikasi serta rekabentuknya dan paling menarik ialah skrinnya yang bertindak seperti tablet tanpa perlu diceraikan ! Hehehe .. Sebab tu dipanggil hibrid … Dua dalam satu ..

Dengan menggunakan os Window 8 yang terkini , Ultrabook hibrid VAIO Duo 11 ini berharga sekitar RM4K saja .. Dengan senipis 17.75 mm dan seberat 1.3 kilogram , pastinya amat senang nak dibawa ke mana mana termasuk guna dalam kereta tanpa terbeban dengan keberatannya.

Rasanya , aku dah jatuh cinta dengan senipis 17.75 mm dan seberat 1.3 kilogram ni… Murah tuuu .. Dan mmg aku idam menda gini .. huhu .. Terbaik dari Sony !

You May Also Like

4 comments

  1. Agak2 berapa harga ultrabook mampu milik Lenovo tu Ben?Akak nak tukar Cik Lenovo akak guna sekarang ni.

    BalasPadam
  2. 4k .. emm .. mudah je dunia sekarang ni ..

    BalasPadam
  3. vaio mmg cantik n nampak meletop tp bile gune kene hati2 coz die teramatla sensitif.its screen tend to go all-white blank...kene hati2 sgt...kene ingat bile rosak,warranty cant be used,lcd n sparepart melebihi harga asal laptop

    BalasPadam