Senyuman utk Tok Ma sblm balik KL..

by - Oktober 30, 2012

 

IMAG4386_BURST006

Bersiap nak balik KL dah .. Tak tau lagi bila nak balik Kelantan sbb pasni wife bizi dengan kerja . Maklumlah kena audit sana sini .. Pasni kalau balik , cofirm dah tumbuh gigi dan reti cakap skit dah .. Pelat pon pelat laaa .. Janji bahasa melayu dari bahasa jerman .. haha ..

Plan nk lalu Terengganu . Saja saja tenangkan fikiran dengan lalu kawasan pantai .. Datang dah lalu kawasan hutan. Balik nak tengok laut terbentang luas. Leh daddy dapat idea update blog kan ? Dan seperkara lagi , nak makan sata n kepok losong .. hehehe ..

Doakan perjalanan kami selamat yer .. Terima kasih dan ampun maaf dari kami sekeluarga ..

You May Also Like

17 comments

  1. Semoga selamat sampai ke destinasi..
    drive safety :)
    Qaliff comeii :)

    BalasPadam
  2. Comelnya dak Qhaliff ni, senyuman menggoda laa

    BalasPadam
  3. Ya Allah napa Qhaliff comel sgt..

    Sejuk hati tgk Qhaliff senyum camtu..

    BalasPadam
  4. Hati2 di jlnraya, moga selamat sampai ke destinasi...alahaiiii senyuman yg meruntun jiwa raga Qhaliff ni...tentu Tok Mak sedih berpisah dngn Qhaliff wat sementara waktu....akak pun dpt rasakan ni..huhuhu..

    BalasPadam
  5. cuit miut la Qhaliff...geram tau pipi dia yg montel tuu

    BalasPadam
  6. wahahah comelnya senyuman dia... eeeee geram la...semoga selamat sampai ke destinasi..

    BalasPadam
  7. qhaliff comey! semoga Allah lindung perjalanan kalian sekeluarga! InsyaAllah... Hati-hati ye... :)

    BalasPadam
  8. hati-hati di jalanraya... kalau kami nak balik dari kampung setengah jam cuma untuk sesi babai je la...hihi...

    BalasPadam
  9. senyuman dia mengancam.. hehehehe.. semoga selamat smpai bang ben

    BalasPadam
  10. Ya Allah Qaliff pipi labuhnya..goram den..

    BalasPadam
  11. isk Qhaliff ni..comel sangat.culik jugak kang..! >_<

    BalasPadam
  12. comelnye dak kecik ni!gigit boleh!:p

    BalasPadam
  13. sekejap je rasa dah besar cam ni ye

    BalasPadam
  14. moga perjalanan balik ke rumah selamat hendakNYA..

    sangat comel dak Qhaliff.. ;)

    BalasPadam
  15. Ben tu kegemaran OKje tu.... lain kali balik nak kirimlah.... rindu ngan sata dan kopok leko ganu!!! Slurppp.... sedapnya!!

    BalasPadam