Akhirnya Apek nikah Leuniey Disember ini.

by - Oktober 25, 2012

 

image

Menurut akhbar Kosmo hari ini ,Khairul Fahmi Che Mat atau Apek, 23, akan menamatkan zaman bujangnya bersama gadis pilihan yang juga pemilik butik pengantin, Nur Eilunie Natasha Nazri, 21, atau lebih dikenali sebagai Leuniey pada Disember ini.

Berita gembira itu disahkan oleh bapa Apek, Che Mat Hussain ketika dihubungi di sini semalam.

Alhamdulillah .. hehe .. Bagus la Apek .. Dalam cari sana sini , akhirnya jumpa yang sesuai dengan hati .. Mesti wangi kan ? Hehehe ..

Teringat satu komen kat blog aku berkenaan entri yang aku buat ketika tu ..

i kenal leuniey,wedding planner famous kt kb.i blaja make up ngan dia.lemah lembut org nye.n better lagi kot dari dalia teck,bukan jenis kuat bersosial.mungkin dorg takde pape sbb i ade tau sket2 cite sal dia.anyhow,jgn la nak buat gosip pdhl kte xknl dia n xtau pangkal cerita.itu life dia.:)

Hehee .. kenal la sangat yer ? Hehehe .. Jangan ingat kenal tu dh tau segala luar dalam  .. ehehe ..

You May Also Like

5 comments

  1. bagus lah dah nak kahwin.....x lagi timbul gossip2 ni...

    BalasPadam
  2. moga jodoh dia berkekalan hingga ke akhir hayat.. ;)

    BalasPadam
  3. Kena kahwin dulu baru boleh kenal luar dan dalam. Saat bercinta semuannya indah.

    BalasPadam
  4. Elok ler kawen awai kalau mampu & dah bersedia dr segala sudut..
    Dapat elak pitenah n maksiat... tak gituu.. ^_©

    BalasPadam
  5. bgusla dah nk kawin.. hee. Lepas ni harap tak ada spekulasi lagi.. huu

    BalasPadam