Selasa, 2 April 2013

SELAMAT HARI LAHIR KE 1 , MUHAMMAD QHALIFF IMAN !

 

Dari sehari hinggalah ke 11 bulan lebih .. Dan hari ini , genaplah usianya setahun ! Alhamdulillah … Berjaya jugak aku buktikan yang aku boleh jaga anak tanpa guna maid .. heheheeeeee … Berkat pertolongan isteri , keluarga dan juga kawan kawan di dalam dan luar dunia maya ini ! Terima kasih !!

http://lh5.ggpht.com/-WseH-9HcHOE/UGpYE0B_URI/AAAAAAAApCI/BJX28hRZD4E/PicsArt_1349119196672_thumb%25255B3%25255D.jpg?imgmax=800

Dan … hari ini , genaplah setahun usianya ..

Sesungguhnya , kehadiran Qhaliff membawa sejuta perubahan pada diri aku .. Sememangnya , anak adalah amanah ALLAH .. Muhammad Qhaliff Iman bin Salbani .. Semoga menjadi anak yang soleh serta berguna pada masyarakat dan negara !

Entri pertama pengenalan Qhaliff di dalam blog .. Akhirnya setelah lebih 12 jam menunggu … Dan bacalah sejak 2 April 2012 .. macam macam aku ceritakan mengenainya .. Luahan hati seorang ayah ..

51 komen :

Que Achmad berkata... [Reply to comment]

HB Qhaliff Iman

Adii Y berkata... [Reply to comment]

anak amanah ALLAH abang ben. semoga dia jd anak yang soleh.. comel je gambar qhaliff gunting rmbut tu hahaaha. selamat ulang tahun 1 Qhaliff :)

Shaqir Ir Manz berkata... [Reply to comment]

selamat hari lahir Qhaliff... moga dimurahkan lagi rezeki... amin... :)

Zamani Abe berkata... [Reply to comment]

cepat betul masa berlalu.. happy birthday Qhaliff!

itu Akhil berkata... [Reply to comment]

msti byk cabaran nk besarkn sorang anak..dr situlh kita akan sedar besarnya pngorbanan mak & ayah!

p/s:usia setahun. dah boleh jdi abg dah tu hhahaa

Ferdaus Mohd Othman berkata... [Reply to comment]

Selamat hari lahir..Qhaliff (:

Zaza berkata... [Reply to comment]

wah..selamat hari jadi qhalif..jangan lupa bagi kek..hehe

cikmisi leen berkata... [Reply to comment]

smakin chomell Qhaliff ! selamat hari lahir Qhaliff ~ =) =)

latifah mesror berkata... [Reply to comment]

Selamat hari lahir qhaliff iman semoga menjadi ank yg soleh, diberikan kesihatan yg baik,membesar dgn bijsk dan berbakti untuk kedua ibubapanya..insyaallah..aminnn

Haruno Hana 하나 berkata... [Reply to comment]

Sanah helwah Qhaliff :) tak sangka dah setahun dah.. hehe :) semoga membesar sebagai anak yang soleh nanti ^^

Pn. Sheila berkata... [Reply to comment]

Allhamdulillah... selmat hari lahir haliff... kejap jer kan dah besar anak ben... caiyok la ben, the best daddy la...:)

Faridzuan berkata... [Reply to comment]

Allah selamatkan kamu! Moga Qhaliff menjadi anak yang soleh dan berguna kepada masyarakat dewasa kelak. :)

Eraz Fadli berkata... [Reply to comment]

happy birthday Qhaliff..

amgyver berkata... [Reply to comment]

Kalau tambah lagi sorang anak ni, rasa2 abang Ben kena buat dua entry sekali post! haha

Ezad Skytech berkata... [Reply to comment]

Happy Birthday Qhaliff...:D

keron berkata... [Reply to comment]

wahhh budak comel ni dah genap setahun. boleh dah ni nak ada adik *oke gurau*. semoga Qhaliff selalu dilindungi dan dirahmati Allah. be a good boy oke kiddo.

p/s: baru tahu nama sebenar abang ben. huhu.

Saidila Binti Abdul Rahman berkata... [Reply to comment]

tahniah qhaliff...tahniah buat kedua org tuanya juga....

ya allah...engkau berkatilah... engkau lindungilah dan kau perteguhkanlah akhlak dan iman ahli keluarga mereka didunia hingga keakhirnya....

arifah berkata... [Reply to comment]

Selamat hari lahir Qhalif, semoga menjadi anak yang soleh. Amin :)

deno berkata... [Reply to comment]

selamat hari lahir qaliff... deno doakan yang terbaik buat qaliff dan semoga qaliff enjadi anak yg soleh... amin :)

Filzah Azzahra berkata... [Reply to comment]

kakak takde hadiah nak kasi kat qhaliff. Tapi kakak nak bagi wish kat qhaliff. "Happy Birthday Qhaliff Iman". Semoga mnjadi pemimpin yg berguna untuk masa akn dtg

mamalieyna berkata... [Reply to comment]

Happy besday qhaliff yg comel :-)

Hafiz Rahim berkata... [Reply to comment]

Untung qhaliff ada ayah macam bro..hb qhaliff.

Bro, baru tau real name ko. Hehe

careno berkata... [Reply to comment]

Happy Birthday Qhaliff...

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ berkata... [Reply to comment]

hb qhaliff.. smeoga mnjadi anak yg sole dunia akhirat

syalinda johari berkata... [Reply to comment]

Qhaliff, semoga menjadi anak yang soleh untuk ayah dan mama... jadi anak yang berjaya dunia akhirat...
semoga panjang umur murah rezeki..aminnn

lady butterfly berkata... [Reply to comment]

happy birthday qhaliff...sekejap je da msuk setahun yea...semoga jadi anak yg soleh...

Mas Zull berkata... [Reply to comment]

assalamualaikum papa ben...tahniah2 qhalif dah setahun rupa2nya...."SELAMAT HARI LAHIR QHALIFF"...semoga menjadi seorang yang soleh yer...:)

siti shahirah alimin berkata... [Reply to comment]

selamat ulang tahun Qhaliff Iman :)) alololol comel, moga jadi anak yang soleh .amin :)

ansorullah berkata... [Reply to comment]

Sanah helwa ya mujahid. :) Moga dalam kalungan rahmat dan kasih sayang ALLAH sentiasa
Lagi 14 hari, anakanda Ilham pulak. :)

Fara Musa berkata... [Reply to comment]

Happy 1st Birthday Little Qhaliff :3 Stay cute

Ibu Amirul berkata... [Reply to comment]

Selamat Hari Ulang Tahun Qhalif...
Semoga menjadi anak yang selalu menjadi inspirasi untuk daddy dan ibu...
Untuk En.Ben,
Banyak lagi cabaran yang harus dihadapi dalam mendidik anak...
Semoga dapat membentuk Qhalif seperti mana yang dikehendaki oleh Allah SWT.

Ratu Hatiku berkata... [Reply to comment]

Selamat hari lahir Qhaliff, Semoga menjadi anak yang soleh. Berjaya di dunia & akhirat.. Amin

MisSinG StarZ berkata... [Reply to comment]

Selamat ulang tahun kelahiran yg pertama Qaliff Iman, Semoga terus membesar menjadi anak yg soleh dan taat kepada Allah dan kedua ibu bapa..

Lala Latif berkata... [Reply to comment]

Happy Birthday Qhaliff...
semoga menjadi anak yg soleh dan menyenangkan hati ibu dan ayah...amiinn..

p/s: Qhaliff, ingat kat acik lagi x..?hehe..

Ummi Iman berkata... [Reply to comment]

Happy birthday qhaliff. Semoga terus membesar dgn sihat dan cerdik serta dilimpahi rahmat dan dilindungi Allah.

Dkna Abza berkata... [Reply to comment]

semoga Qhaliff dipanjangkan usia dan dimurahkan rezeki..cepat2 besar kendian baca blog daddy pasal Qhaliff :)

AyueJean AJ berkata... [Reply to comment]

Selamat Hari Lahir Qhaliff...... =D
]Moga dirimu dilimpahkan kbahagiaan di duni dan akhirat..
Menjadi anak yang soleh....

Phat berkata... [Reply to comment]

Selamat Hari Lahir Qhaliff ;-)

Cheida_Mymee berkata... [Reply to comment]

selamat ulang tahun qhalif

Pwincess sarah berkata... [Reply to comment]

happy birthday qhaliff.. :)

sukagelak berkata... [Reply to comment]

happy birthday qhaliff..semoga menjadi anak yang bijak, soleh dan menjadi kebanggaan ibu bapa :)

Dylla Abas berkata... [Reply to comment]

Qhaliff...moga m'besar dgn baik n jadi anak yg soleh ok..make ur mom n dad proud of u :)

Zee Suhaini berkata... [Reply to comment]

heppy besday si hensem qhaliff iman..moga membesar menjadi anak yang taat dan berbakti pada ibubapa.. :p

NurulMirotic[NSHS] berkata... [Reply to comment]

Happy Birthday Qhaliff omey omeyy

Yatie berkata... [Reply to comment]

Syukur Alhamdulillah, sekejap je masa berlalu...dah setahun Qhaliff..Selamat Menyambut Hari Lahir yg pertama Muhammad Qhaliff Iman Bin Salbani, moga menjadi anak yg soleh yg sentiasa membahagiakan dan membanggakan ayah dan ibumu serta berjaya di dunia dan di akhirat. Aamiin...

Sekalung tahniah buat Ben kerana berjaya membesarkan dan menjaga anak sendiri..salute betullah akak pada Ben, sesungguhnya bukan mudahkan, banyak cabaran,dugaan dan semestinya kena mempunyai kesabaran yg tinggi....tahniah sekali lagi....teruskan mendidik hingga berjaya....

Tahniah juga buat ibu bertuah Azila kerana melahirkan anak yg sungguh comel dan cerdik, moga menjadi ibu mithali pada anak2mu nanti...rasa bertuah kerana dpt mengenali keluarga BenZla lebih dekat....moga ukhuwah yg terjalin ini berkekalan hingga ke akhir hayat. Aamiin..

MAPPIAU berkata... [Reply to comment]

Heppi besday Qhaliff..Semoga dipermudahkan urusan Qhaliff untuk membesar dengan sihat dan sempurna.

Ingat yea Qhaliff nanti bile besar baca balik blog daddy Qhaliff nih. betapa besar pengorbanan untuk membesarkan Qhaliff dengan sempurna.

cahaya mata berkata... [Reply to comment]

hepi befday Qhaliff Iman.. semoga panjang umor n menjadi anak yg soleh..

entry khas sempena befday Qhaliff dr sy..

http://celotehcikcm.blogspot.com/2013/04/bila-tengok-qhaliff-iman.html

Feenas AE berkata... [Reply to comment]

selamat hari lahir Qhaliff ..
moge menjadi anak yg soleh :)

Hidayah berkata... [Reply to comment]

selamat hari lahir qhaliff..
dah setahun acik dayah baca pasal qhaliff..*kalau ada hari yg tertinggal pun acik dayah mesti carik balik hari tu dan baca..
qhaliff comel..
bila la daddy qhalif nak register keek...
ble selalu tgk video qhaliff lepas nih...
:)

NugRuL SakuRa berkata... [Reply to comment]

SlamatAryLahirDearQhaliff :)

~MaMa RX SToRYMoRY~ berkata... [Reply to comment]

Gelongsor kanak-kanak 2-3tahun rm130
Tidak termasuk postage
Whatsapp fakhru 0139233431

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI