Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 30 November 2015

Layan The Good Dinasour dengan anak anak !

 

image

Buat pertama kalinya ! Kena pulak hari ni hari istimewa aku.. Dan aku saja nak bawak diorang berjalan jalan dan menonton movie best ! Heheheh.. Nak tengok apakah Qhaliff mampu duduk diam dan reaksi Zahra.. Maka aku pun tempah la tiket movie melalui aplikasi GSC. Suka tengok kat Alamanda di kala orang sibuk bekerja. Heheheh..

Hurmm… Camana? Diorang ok ke ? Tak buat perangai ke ?

image

image

Cerita best.. Qhaliff pada awalnya pon memberi kerjasama yang bagus. Duduk diam sambil kunyah pop corn. Sesekali gelak dan memandang aku . Tapi yang pastinya , aku nak tergelak bila melihat tangan dia tak lepas dari lengan aku ! Hahahaha..

image

Dan… tik tok , tik tok.. aku ketawa..

“ Daddy , diam la .. “

Adehhh..

Zahra ? Dia mula boring.. berjalan sana sini ! Panjat sana sini.. Huhuhu.. Dan abang dia pon mula ikut sama.. Aku tengok jam. Aku angkat beg sandang aku dan ajak wife keluar.. Cukup la setakat ni. Kang lama lama dalam tu , ada pulak buat drama. Tak pasal pasal daddy jadi dinasour yang garang ! Hahahaa..

Apa pun.. pasni boleh bawak Qhaliff tgk Angry Bird. Sebab masa trailer tu , baru dia tunjuk pulau Qhaliff dah tau tu cerita apa ! Hahaha.. Penangan youtube !

Hari ni , harijadi terbaik buat aku. Malam ni ada suprise lagi.. Apakah ??? Tungguuu.. Nak tau gak ke ??? Hahahaha..

2 komen :

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Sama2 rai birthday daddy ea..

Allene typicalmommy berkata... [Reply to comment]

Budak mmg gitu kan... Kejap je leka, lepas tu... Buat perangai... Tp Klu dah selalu ajak ok kot.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI