Kalau mereka sepakat !

Aduhhh.. aku bisa pening kepala !! Bisa tunggang langgang rumah dibuatnya ! Masa di Kelantan ari tu, aku lega laa.. aku leh lari ! Tok Ma dan makcik diorang ada. Leh tengokkan. Aku dapat la rehat sehari dua.. huhuhhu.. Karam rumah tu dibuatnya diorang ! Hahahahaha...

Bila balik KL ? Hurmmmm... diorang berdua makin ngam ! Apa yang si abang buat , si adik ikut.. Apa si adik buat , si abang pon ikut !! 





Gaduh , tetap gaduh terutama part makanan dan mainan. Tapi tak sampai seminit , geng balik ! Hahahaha... Si adik kuat provoke. Si abang banyak bersabar. Bila Zahra takde , Qhaliff mencari.. Bila Qhaliff takde , si adik wat dek.. Apadahal ! Janji makanan ada.. tu yang penting bagi Zahra ! Huhhh.

3 ulasan:

  1. betul tu..Fida pun kalau nak pinjam baju mesti cari baju adik...ikutkan semua semua baju fida..Adik punya..hahaha

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.