Ten atau Al Quran ? - BEN ASHAARI

Ten atau Al Quran ?


Tiap tiap hari aku dengar .. mak ngan anak 'bertekak'.. Si anak nak susu ibunya tetapi si ibu tak nak bagi dah ! Maklumlah , dah nak cecah 4 tahun.. Dah puas nak putuskan susu tapi tak jalan ! Tiap kali si adik nak , si abang terpa dulu.. terpaksa si adik tunggu dulu.. huhu ..Sian adik.. 

Dan wife dah nekad! Tiap kali dia nak susu , bagi 10 saat jer ! Masa menyusu , wife dan Qhaliff sama sama kira.. Nak dijadikan cerita , ada sekali tu , si Qhaliff nak.. Wife cam biasa bagi syarat.. Tapi kali ni Qhaliff demand lak ! 

" 10 je tauuuu .. "
" Nak Al- Qurannn.. " 

Nak Al Quran ??? Hahahaha... Maksudnya , dia suruh wife baca Al Fatihah dan dia ikut sama.. Bermakna , masa menyusu dia lebih panjang dari 10 saat ! Hahahaha .. Adehh... makin banyak akal laaa dia skang ni.. 

3 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.