Bagus jugak GTE E-Portable Portable Laptop Table with Cooling System !

Abang aku offer kat aku. Dia beli kat Chillindo katanya. Dapat murah ! Aku tak tau la murah camana tapi aku tengok di Lazada , dalam RM38 jer tapi tak termasuk pos la tu.. rasanya la.. Untuk apa ? Haaa.. untuk orang cam aku ni la... Yang bekerja di umah.. atas katil.. atas tilam.. atas sofa.. mudah ! Elakkan dari peha 'terbakar' atau laptop kepanasan yang boleh memberi kesan kerosakkan pada laptop mahal kita tuuu ! Hehehehhe.. 
Dulu begini ! 
Tapi kini , tidak lagi dah ! 
Keselamatan adalah keutamaan. Diikuti dengan keselesaan ! Hehehee.. Ringan dan boleh dilipat.. Pastu sila la bawa ke mana mana.. kalau rajin la ! Hehehehe.. Maksud aku , kalau nak balik kampung atau gi bercuti dalam negara.. guna kereta.. hee.. leh update blog dengan selesa ! 

 Anak anak pon selesa je tidur. Kalau tak , mesti nak terlanggar laptop disebabkan kita buat kerja dekat dengan mereka.. kan kan ? Hasil buatannya tak la halus mana pon.. Plastik tapi bagi ok la dari letak atas peha.. atau bantal ! Rosak weh laptop !
Boleh letak cawan dan juga pen ! Heee...


2 ulasan:

  1. Wahhh nampak memudahkan dan selesa. Ada jugak beli barang kat Chillindo, memang murah!

    BalasPadam
  2. Yuhoo abg ben...


    wah kekal berblogging lg smpai la ni yea..Dahsyattt

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI