Bagus jugak GTE E-Portable Portable Laptop Table with Cooling System ! - BEN ASHAARI

Bagus jugak GTE E-Portable Portable Laptop Table with Cooling System !

Abang aku offer kat aku. Dia beli kat Chillindo katanya. Dapat murah ! Aku tak tau la murah camana tapi aku tengok di Lazada , dalam RM38 jer tapi tak termasuk pos la tu.. rasanya la.. Untuk apa ? Haaa.. untuk orang cam aku ni la... Yang bekerja di umah.. atas katil.. atas tilam.. atas sofa.. mudah ! Elakkan dari peha 'terbakar' atau laptop kepanasan yang boleh memberi kesan kerosakkan pada laptop mahal kita tuuu ! Hehehehhe.. 
Dulu begini ! 
Tapi kini , tidak lagi dah ! 
Keselamatan adalah keutamaan. Diikuti dengan keselesaan ! Hehehee.. Ringan dan boleh dilipat.. Pastu sila la bawa ke mana mana.. kalau rajin la ! Hehehehe.. Maksud aku , kalau nak balik kampung atau gi bercuti dalam negara.. guna kereta.. hee.. leh update blog dengan selesa ! 

 Anak anak pon selesa je tidur. Kalau tak , mesti nak terlanggar laptop disebabkan kita buat kerja dekat dengan mereka.. kan kan ? Hasil buatannya tak la halus mana pon.. Plastik tapi bagi ok la dari letak atas peha.. atau bantal ! Rosak weh laptop !
Boleh letak cawan dan juga pen ! Heee...


2 ulasan:

  1. Wahhh nampak memudahkan dan selesa. Ada jugak beli barang kat Chillindo, memang murah!

    BalasPadam
  2. Yuhoo abg ben...


    wah kekal berblogging lg smpai la ni yea..Dahsyattt

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.