Kulit kepala bermasalah ? Aku dah 'uruskan'nya di MBH HAIRCARE !

Aku pakai clay jenama Gatsby. Suka sebab lepas mandi pun masih boleh kelihatan kemas. Cuma sisirkan dengan jari jer.. hehehe.. Tapi bila pakai clay ni , kena rajin shampoo rambut terutama nak tidur malam. Kalau malas, memang akan gatal la kulit kepala . Aku tak tau la orang lain.. tapi ianya berlaku kat aku. Gatal kepala ! Tu yang dok garu garu... gugur la helaian rambut.. sehelai demi sehelai. 
Ini kali ke dua aku buat rawatan rambut di MBH HAIRCARE. Yang pertama ari tu , boleh baca kat entri Bukan Sekadar Merawat Rambut. Dan kali ni aku amik pakej Thricho Therapy yang mana ianya merupakan rawatan asas kulit kepala yang menjadi punca kepada keguguran rambut dengan menggunakna 11 langkah lengkap menggunakan tekonologi Jerman & 9 herba terpilih untuk membunuh kuman bateria serta menghilangkan kelumur & minyak yang menjadi punca kepada tersumbatnya folikel.


Rahsia utama MBH HAIRCARE pada pelanggan mereka ialah terletak pada herba yang digunakan. Di sinilah kelebihan mereka yang mana pelanggan mereka pasti akan berpuashati dan seterusnya akan kembali ke sini untuk membuat rawatan susulan atau sekadar memanjakan kulit kepala. Maksud aku tu cam nak kasi sihat lagi laa... Takda la bila sakit baru nak datang.. kan kan ?
Antara masalah rambut yang boleh dirujuk di sini ialah rambut beruban , rambut bercabang , rambut nipis , rambut kering , rambut tengah botak , kulit kepala berkelumumur dan kulit kepala berminyak. Mcam kes aku , lebih pada kulit kepala berminyak. 

Proses Tricho Therapy untuk aku ni mengambil masa 2 jam. Kalau korang takda masa , boleh amik pakej pakej yang dinasihatkan sesuai untuk korang. Segalanya boleh dibawa berbincang. Jangan risau soal harga sebab ianya berbaloi ! 

Untuk maklumat lanjut , sila hubungi MBH HairCare di :
No tel : +60 19-206 6956 
Whatsapp :  MBH dan hantar ke 011 6085  0817 
Email : mbhhaircare@gmail.com
Alamat : 19G-1, JALAN REKO SENTRAL 8, TAMAN REKO SENTRAL, Kajang, Malaysia

5 ulasan:

  1. rawatan kulit kepala ni termasuk la kelemumur kan.

    BalasPadam
  2. Besnya. Nk rasa gak sekali. Hehehehhe

    BalasPadam
  3. Bestnya dapat rawatan rambut camni, berbaloi!

    BalasPadam
  4. Nak release stress, bleh treatment rambut!! Ringan rasa kepala!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI