Pengalaman menginap di PNB Perdana Hotel & Suites On The Park Kuala Lumpur , Penginapan Eksklusif di Tengah Bandaraya !

by - Isnin, November 27, 2017

Hotel yang patuh syariah. Tahniah ! Penting wooo bab ni sebab hotel hotel patuh syariah ni semakin mendapat permintaan masakini. Terbaik ! Sapa kata hotel patuh syariah ni tak akan dapat sambutan ? Nah.... PNB Perdana Hotel & Suites On The Garden Kuala Lumpur telah buktikan. Aku check in pada hari Jumaat.. ramai turut check in ! Sabtu ? Jangan cerita laaa.. 10 Binjai Restaurant , penuh ! Beratur sampai luar pintu woooo masa breakfast dia ! Tapi jangan risau.. sini ada dua restoran bertaraf international gitu ! Satu lagi , The 39 Restaurant. Maka ada pilihan la kalau nak sarapan , makan tengahari atau makan malam.. 

Intro yang panas ! Hahahaa.. Ok ok.. aku cerita serba sedikit pengalaman aku tidur di sini semalam. Dan bilik aku , di tingkat 35. Oh ya , untuk pengetahuan korang.. terdapat 338 unit apartmen terdiri  daripada unit ' Studio' , ' Superior' , 'Deluxe' , ' Premier' dan ' Lifestyle Residence' di mana kemudahan setiap unit dibezakan melalui tingkat ' Premier dan Club'.  Dan aku di level Club. Heee.. 

PNB Perdana Hotel & Suites On The Park Kuala Lumpur , dahulunya dikenali dengan PNB Darby Park Executive Suites terletak berhampiran dengan KLCC menawarkan pilihan penginapan yang sesuai untuk ahli perniagaan dan juga yang berkeluarga. 

Dengan kawalan keselamatan yang tinggi , setiap tingkap dilengkapi dengan CCTV dan kawalan 24 jam serta pelbagai lagi kemudahan seperti gym , kolam renang , kedai serbaneka , taman kanak kanak dan banyak lagi..  demi memastikan keselesaan pelanggan mereka. 

Ok.. jom tengok jenis bilik aku dulu.. 




   





Best ! Selesa ! Tandas ada 3. Free Wifi. TV setiap bilik. Astro... byk channel ! Boleh masak. Tapi jangan buat kenduri lak.  Dan kalau boring duduk dalam bilik , boleh gi mandi kolam atau bermain di taman kanak kanak. 

Seronok anak anak... 



Kemudian aku dibawa melihat bilik bilik lain yang ada di hotel ini. Huhuh... Kalau datang berkeluarga dan inginkan keselesaan.. yer , hotel ini adalah pilihan yang tepat ! Kalau nak tengok bilik bilik yang lain , boleh ke laman web mereka, klik SINI  dan buat masa sekarang , mereka ada promosi khas sempena cuti sekolah dan tahun baru. 

Harga memang menarik ! Kalau ikut harga asal , boleh garu kepala la.. Syok sini... dekat je ngan KLCC. Tahun baru , leh tengok bunga api dekat jer. 


Makan malam.. macam aku ceritakan tadi , ada pilihan restoran. Boleh baca di entri Cuba ke 10 Binjai Restaurant atau The 39 Restaurant. 

Selamat bercuti ! Moga percutian anda sekeluarga , mengamit kenangan manis !

PNB PERDANA HOTEL & SUITES ON THE PARK KUALA LUMPUR , 
10 , Jalan Binjai , 50450. Kuala Lumpur. 
No Tel : 03 7490 3333
Fax : 03 7490 3838 
Email : reservations@pnbperdanaonthepark.com 
Web : www.pnbperdanaonthepark.com


You May Also Like

18 comments

  1. Cantik dan menarik. Lepas ni kalau ke KL nak menginap di sini

    BalasPadam
  2. Alamak..punya lah nyenyak tidur tu, Bro Ben..berbaloi lah bayaran..so bilik kena kemas selesa ..hebat di KL baru hebat..

    BalasPadam
  3. waaa bestnyaa, bilik dia nampak mewah dan selesa . Berbaloi!

    BalasPadam
  4. wah..cantik jugak bilik ni..teringin lah nak bermalam kat sini..

    BalasPadam
  5. Saya suka duduk hotel.

    Dan tidak mustahil saya akan singgah bermalam di hotel INI nanti..

    In shaa Allah

    BalasPadam
  6. Cantik bilik dia. Nampak selesa sgt.

    BalasPadam
  7. Memang seronok stay kat sini kalau datang dengan family. Setiap ruang dia luas. Dulu kalau cousin dari Singapore datang KL, depa selalu stay sini..

    BalasPadam
  8. kalau bawak keluarga besar pun selesa ni.

    BalasPadam
  9. Dah mengamit gamit dah ni Aben oiiii..huhuhu

    BalasPadam
  10. Wahhh bestnya bilik dia, luas dan selesa.

    BalasPadam
  11. yg penting ada small kolam untuk anak-anak riadah best nihh

    BalasPadam
  12. menarik, harga pun ok la sbb tgh2 bndar kL kn

    BalasPadam
  13. tempat ni memang cantik sangat. dan suka sebab ada kitchen. saya anak beranak pun suka stay kat sini kalau nak staycation around KL

    BalasPadam