Bila roti MAT GEBU tak menjadi roti

by - Julai 06, 2010

MAT GEBU


Sebelum korang pk bukan bukan , ni adalah antara resepi yang ada di blognya .. Tapi ini antara yang tak menjadi la.. gambar ni ekslusif diletakkan di FB nya ... aku tengok , aku tak mampu berkata apa apa .. cuma ketawa terbahak bahak ...

BA : Otai masakan pon leh terkulai layu eh..

You May Also Like

9 comments

  1. No Comment yeaa.....tapi seksi lah i likee...

    BalasPadam
  2. Kah kah kah kah kah....mmg Mat penah suh akak tgk gambar roti ni dah lama dulu...dia suh akak tgk betul-betul tau Ben..hahahaaa...adeehh sakit perut...sian, apasaiii la sampai terjuluqqq, terjelaaiiir tu...hahahahaa....adusss, sakit perut gelak..! Mcm2 Mat nih!

    BalasPadam
  3. sedap dan lazat yang pasti halalan toyiba.

    BalasPadam
  4. hohooooo...x bleh blah woo!! kahkahkahkah...

    BalasPadam
  5. buat perut orang lapar je ben ni tau ..

    BalasPadam
  6. memang cantik beb..siap ada gula2 manis manis lagi. tambah enak letak cream dan tabur coklat. hahahahha

    BalasPadam
  7. Hah3..yg klakornya tu terlentuk tu....wakakakaka.....

    BalasPadam
  8. aiiiyoookkk...x tahuuuu....

    BalasPadam
  9. WAKAKAKAKAKAKKAKAKAKAKKAKAKA... Lawo bentuk roti mat gebu nih.. hak3

    BalasPadam