Selasa, 6 Julai 2010

Bila roti MAT GEBU tak menjadi roti

MAT GEBU


Sebelum korang pk bukan bukan , ni adalah antara resepi yang ada di blognya .. Tapi ini antara yang tak menjadi la.. gambar ni ekslusif diletakkan di FB nya ... aku tengok , aku tak mampu berkata apa apa .. cuma ketawa terbahak bahak ...

BA : Otai masakan pon leh terkulai layu eh..

9 komen :

Mat Gebu berkata... [Reply to comment]

No Comment yeaa.....tapi seksi lah i likee...

Ummi berkata... [Reply to comment]

Kah kah kah kah kah....mmg Mat penah suh akak tgk gambar roti ni dah lama dulu...dia suh akak tgk betul-betul tau Ben..hahahaaa...adeehh sakit perut...sian, apasaiii la sampai terjuluqqq, terjelaaiiir tu...hahahahaa....adusss, sakit perut gelak..! Mcm2 Mat nih!

Cikgu Din berkata... [Reply to comment]

sedap dan lazat yang pasti halalan toyiba.

inahar ali berkata... [Reply to comment]

hohooooo...x bleh blah woo!! kahkahkahkah...

atty's berkata... [Reply to comment]

buat perut orang lapar je ben ni tau ..

eelobor berkata... [Reply to comment]

memang cantik beb..siap ada gula2 manis manis lagi. tambah enak letak cream dan tabur coklat. hahahahha

Yatie berkata... [Reply to comment]

Hah3..yg klakornya tu terlentuk tu....wakakakaka.....

Azueriena Norash berkata... [Reply to comment]

aiiiyoookkk...x tahuuuu....

Dauspozi berkata... [Reply to comment]

WAKAKAKAKAKAKKAKAKAKAKKAKAKA... Lawo bentuk roti mat gebu nih.. hak3

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI