Bila roti MAT GEBU tak menjadi roti

MAT GEBU


Sebelum korang pk bukan bukan , ni adalah antara resepi yang ada di blognya .. Tapi ini antara yang tak menjadi la.. gambar ni ekslusif diletakkan di FB nya ... aku tengok , aku tak mampu berkata apa apa .. cuma ketawa terbahak bahak ...

BA : Otai masakan pon leh terkulai layu eh..

9 ulasan:

  1. No Comment yeaa.....tapi seksi lah i likee...

    BalasPadam
  2. Kah kah kah kah kah....mmg Mat penah suh akak tgk gambar roti ni dah lama dulu...dia suh akak tgk betul-betul tau Ben..hahahaaa...adeehh sakit perut...sian, apasaiii la sampai terjuluqqq, terjelaaiiir tu...hahahahaa....adusss, sakit perut gelak..! Mcm2 Mat nih!

    BalasPadam
  3. sedap dan lazat yang pasti halalan toyiba.

    BalasPadam
  4. hohooooo...x bleh blah woo!! kahkahkahkah...

    BalasPadam
  5. buat perut orang lapar je ben ni tau ..

    BalasPadam
  6. memang cantik beb..siap ada gula2 manis manis lagi. tambah enak letak cream dan tabur coklat. hahahahha

    BalasPadam
  7. Hah3..yg klakornya tu terlentuk tu....wakakakaka.....

    BalasPadam
  8. WAKAKAKAKAKAKKAKAKAKAKKAKAKA... Lawo bentuk roti mat gebu nih.. hak3

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009