Melayan perlawanan bolasepak di Wakaf Che Yeh , Kelantan

Lebat pulak hujan .. Gerai banyak tak pasang lagi .. Dari nak makan kfc terus tak jadi ... Makan kat sini sambil layan bola ..

Sedap ? Masakan kelantan .. semua org tau cmana kan .. hehe.. Jemput eh ..

Terlupa lak ada game Malaysia vs Singapura ..huhu ..
Published with Blogger-droid v1.7.4

8 ulasan:

  1. wah abg ben ! tunggu sy kat sana ! hahaha mcm penah mkn je tmpat ni ;)

    BalasPadam
  2. masakan kelantan manihhh...hik3... lame tak p wakaf che yeh...=)

    BalasPadam
  3. masakan kelantan xyah ckp la,mmg best in d world..hehe

    BalasPadam
  4. Sedap ? Masakan kelantan .. semua org tau cmana kan .. hehe.. Maksudnya?Sedap ke tak sedap?

    BalasPadam
  5. abg ben kat kelantan?? haihh! nn pon study kat klntan !!!! kat uitm machng !!! bru tau la abg ben kat klntan ni..

    BalasPadam
  6. tengok juga tadi..tapi permaianan tak berapa baguslah

    BalasPadam
  7. xdpt nk layan bola rini koz pegi beraye umh mak sedare..xpe lah..huhuhu

    makanan kelantan ade yg best..tp manis kot bg org yg xbiasa..but i like it..heheheh sodapppp...

    BalasPadam
  8. abg ben kok lanas kat mana? sy pun raye kat kok lanas rumah member.. dkt taman makmur..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.