Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 16 Februari 2012

Aku mampu terkedu .. Tengok lagi , terkedu !

 

Aku g makan tengahari tadi kat Perantau Hill , Bangi . Situ mmg best kalau makan tengahari .. Macam macam pilihan ada wooo ..  Dan pasti aku akan makan ayam kampung .

Tepat jam 1 petang , restoran tu penuh dengan orang . Tak hairan la sbb tempat tu mmg bersih dan pelayan mereka pon ok ok … Takde la nak masam masam muka. Jadi jgn risau la bab nak kena terajang dengan pelayan kat situ .. hehe ..

Tengah sedap makan , mata aku buat dosa laaakkk .. Ada la pulak satu akak ni yg aku rasa tunggu masa je nak pencen , pakai seluar bapak ketat !  Tau maksud bapak ketat ? Kalau ketat tu , biasa tengok kan ? Ni ketat lagi ketat .. Kira mmg boleh tau dah size suar dalam akak tu haa..

Aiyo .. Tu baru sorang .. nampak lagi 2-3 orang .. Yang ni , muda muda lak .. Best part , bertudung lak tu .. Mak aihhh .. Tak segan ke eh ?? Aku yang tengok ni pulak jadi segan ..

Maaf , aku bukan mengumpat atau bawak cerita tapi korang , wahai perempuan .. tolonglah ada perasaan malu sedikit .. Kalau tak malu dengan orang laki , malu la pada Allah .

Tolonglah .. tolonglah ..  tolonglah … Kita sama sama jaga eh ..

23 komen :

Pn. Sheila@CC berkata... [Reply to comment]

klu dh pakai tu, harus ler xde rasa malu kan... mesti nak org tgk... hehe... sapa mangsanya?

Подтверждаю (fadzli) berkata... [Reply to comment]

as salam..
oh..kegilaan mengumpul dana dosa
yang tak terkira beratnya~

gila~
gila..

6__9

-storytime-


bako! bako! bako!

Подтверждаю (fadzli) berkata... [Reply to comment]

pn sheila, mangsanya mata si lelaki la..

tu belum campur yang lesbian

6__9

gila, gila..

guguga berkata... [Reply to comment]

Kalau kakak yg pegi Perantau Hill tadi baca...mesti best yiiiha..."eh...kisah seluar ku la..huhuhu.." kelesss..

Hakimy Zamri berkata... [Reply to comment]

diorang ni laa punca segalanya ==' huh

hazanis berkata... [Reply to comment]

yg tengok pun tlg malu..:)

:: Cik Nur :: berkata... [Reply to comment]

ishh..malunya..dia tak malu ke...??

ke bangga..?

BEN ASHAARI berkata... [Reply to comment]

@hazanis malu tentu sekali ... tapi dah tertengok .. sapa suruh pakai kan ? sbb tu wujud entri ni ..

(: gebangkembang :) berkata... [Reply to comment]

haha gila -,-

Aidanatasya berkata... [Reply to comment]

Zaman skrg, seluar ketara atau legging da menjadi trend.. Bukan remaja je yg pakai, mak segala budak pun pakai jgk huhu...

anis aniesa berkata... [Reply to comment]

bila dia dah boleh pakai mcm tu maksudnya dia dah tak ada rasa malu dalam diri dia melainkan ada yang menegur,tu pon kalau dia boleh terima :)

Wawa berkata... [Reply to comment]

nak g cuci mate gak la...boley..??haha..:P

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata... [Reply to comment]

huihss...ini org tak dak rasa malu dah ni...

ben10 kakD nak ambik link N3 ni ye..boleh kan,....

✿Gucciey Lavender✿ berkata... [Reply to comment]

itulah , bila dah tak tahu yang mana satu urat n yang mana satu AURAT , haih ,

SumeSakan berkata... [Reply to comment]

mintak dijauhkan dari tiada perasaan malu....

Aziela berkata... [Reply to comment]

Rasanya, mereka2 yg pakai tu tak baca blog lah.... Kalau baca blog, diorang mesti malu sendiri... Ramai yg menasihati dalam blog-blog nie. Untunglah kita kerana dapat ilmu percuma. So, mari kita promote orang lagi ramai utk berblog.

Fatin Shahira berkata... [Reply to comment]

wohoho... bagi dia lawa kot,sb tu pkai camtu :)

jemput baca entry ni sb nama abg ben di tag ^_^
slamt membace :)
http://fatin115shahira.blogspot.com/2012/02/betul-ke-ni.html

AMALINA YA'AKUB berkata... [Reply to comment]

macam macam sungguh manusia... muehehe..

Fatin Farhana Binti Ramli berkata... [Reply to comment]

biase la .. makcik tu nak vogue jugak .. nak rugged .. biar menarik tertarik kau memang berdose .. HAHA

YaYaNsMuM berkata... [Reply to comment]

Bila Allah dah tarik perasaan Malu pada wanita...mmg kes naya la namanya...Nauzubillah....

eili suhylie berkata... [Reply to comment]

kita tgk pon dh malu,blom pkai lg..
x rs segan ka pkai mcm 2??

Yaya ★ berkata... [Reply to comment]

Walaupun saya tak pakai tdung , saya tak penah pakai seluar yang ketat-2 gila . Apa diorang fikir ehh ? Lawa ke tu ? Saya rasa lebih baik tak payah pakai tudung macam tu

mas saari berkata... [Reply to comment]

makin ketatlah dosa dia!

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI