Aku mampu terkedu .. Tengok lagi , terkedu !

 

Aku g makan tengahari tadi kat Perantau Hill , Bangi . Situ mmg best kalau makan tengahari .. Macam macam pilihan ada wooo ..  Dan pasti aku akan makan ayam kampung .

Tepat jam 1 petang , restoran tu penuh dengan orang . Tak hairan la sbb tempat tu mmg bersih dan pelayan mereka pon ok ok … Takde la nak masam masam muka. Jadi jgn risau la bab nak kena terajang dengan pelayan kat situ .. hehe ..

Tengah sedap makan , mata aku buat dosa laaakkk .. Ada la pulak satu akak ni yg aku rasa tunggu masa je nak pencen , pakai seluar bapak ketat !  Tau maksud bapak ketat ? Kalau ketat tu , biasa tengok kan ? Ni ketat lagi ketat .. Kira mmg boleh tau dah size suar dalam akak tu haa..

Aiyo .. Tu baru sorang .. nampak lagi 2-3 orang .. Yang ni , muda muda lak .. Best part , bertudung lak tu .. Mak aihhh .. Tak segan ke eh ?? Aku yang tengok ni pulak jadi segan ..

Maaf , aku bukan mengumpat atau bawak cerita tapi korang , wahai perempuan .. tolonglah ada perasaan malu sedikit .. Kalau tak malu dengan orang laki , malu la pada Allah .

Tolonglah .. tolonglah ..  tolonglah … Kita sama sama jaga eh ..

23 ulasan:

  1. klu dh pakai tu, harus ler xde rasa malu kan... mesti nak org tgk... hehe... sapa mangsanya?

    BalasPadam
  2. as salam..
    oh..kegilaan mengumpul dana dosa
    yang tak terkira beratnya~

    gila~
    gila..

    6__9

    -storytime-


    bako! bako! bako!

    BalasPadam
  3. pn sheila, mangsanya mata si lelaki la..

    tu belum campur yang lesbian

    6__9

    gila, gila..

    BalasPadam
  4. Kalau kakak yg pegi Perantau Hill tadi baca...mesti best yiiiha..."eh...kisah seluar ku la..huhuhu.." kelesss..

    BalasPadam
  5. diorang ni laa punca segalanya ==' huh

    BalasPadam
  6. ishh..malunya..dia tak malu ke...??

    ke bangga..?

    BalasPadam
  7. @hazanis malu tentu sekali ... tapi dah tertengok .. sapa suruh pakai kan ? sbb tu wujud entri ni ..

    BalasPadam
  8. Zaman skrg, seluar ketara atau legging da menjadi trend.. Bukan remaja je yg pakai, mak segala budak pun pakai jgk huhu...

    BalasPadam
  9. bila dia dah boleh pakai mcm tu maksudnya dia dah tak ada rasa malu dalam diri dia melainkan ada yang menegur,tu pon kalau dia boleh terima :)

    BalasPadam
  10. nak g cuci mate gak la...boley..??haha..:P

    BalasPadam
  11. huihss...ini org tak dak rasa malu dah ni...

    ben10 kakD nak ambik link N3 ni ye..boleh kan,....

    BalasPadam
  12. itulah , bila dah tak tahu yang mana satu urat n yang mana satu AURAT , haih ,

    BalasPadam
  13. mintak dijauhkan dari tiada perasaan malu....

    BalasPadam
  14. Rasanya, mereka2 yg pakai tu tak baca blog lah.... Kalau baca blog, diorang mesti malu sendiri... Ramai yg menasihati dalam blog-blog nie. Untunglah kita kerana dapat ilmu percuma. So, mari kita promote orang lagi ramai utk berblog.

    BalasPadam
  15. wohoho... bagi dia lawa kot,sb tu pkai camtu :)

    jemput baca entry ni sb nama abg ben di tag ^_^
    slamt membace :)
    http://fatin115shahira.blogspot.com/2012/02/betul-ke-ni.html

    BalasPadam
  16. macam macam sungguh manusia... muehehe..

    BalasPadam
  17. biase la .. makcik tu nak vogue jugak .. nak rugged .. biar menarik tertarik kau memang berdose .. HAHA

    BalasPadam
  18. Bila Allah dah tarik perasaan Malu pada wanita...mmg kes naya la namanya...Nauzubillah....

    BalasPadam
  19. kita tgk pon dh malu,blom pkai lg..
    x rs segan ka pkai mcm 2??

    BalasPadam
  20. Walaupun saya tak pakai tdung , saya tak penah pakai seluar yang ketat-2 gila . Apa diorang fikir ehh ? Lawa ke tu ? Saya rasa lebih baik tak payah pakai tudung macam tu

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009