Cermin mata baru aku

 

Hurmm… Cantik spek ni masa memula aku try.. Pakai pon sedap .. Tapi .. hurmm ..

Bila dah siap . pakai.. rasa longgar abis… Bila aku tanya kat pembantu kedai tu , dia jawab..

“ Oh , memang cam tu .. “

Perghh.. Serius laaaaa … Nyesal pi beli situ ! After sale punya service hancur ! Haihhhh …

Aku beli ni pon sebab dah kelam kabut ari tu.. Takut spek hilang cam jam aku ilang.. Aku ni , masalah silau kuat .. huhu….

7 ulasan:

  1. Bila longgar tak selesa pakai cermin mata..lagi lagi bila berpeluh..ermmm..

    BalasPadam
  2. samalah abang ben saya punya silau kuat..

    BalasPadam
  3. jom layari entri sy berkaitan cermin mata.. servis tip top...
    recommended

    http://www.linazlina.com/2014/01/servis-terbaik-pro-eyes-studio.html

    BalasPadam
  4. samalah.... saya pun masalah silau tinggi. bila x pakai spec terus sakit kepala.....

    BalasPadam
  5. Sy pun pakai spec sbb silau.

    BalasPadam
  6. Salam Abg Ben, boleh bagitau ape model spec rayban tu? Berkenan la plak. Hehe! Tq!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.