Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 12 Mei 2014

Cermin mata baru aku

 

Hurmm… Cantik spek ni masa memula aku try.. Pakai pon sedap .. Tapi .. hurmm ..

Bila dah siap . pakai.. rasa longgar abis… Bila aku tanya kat pembantu kedai tu , dia jawab..

“ Oh , memang cam tu .. “

Perghh.. Serius laaaaa … Nyesal pi beli situ ! After sale punya service hancur ! Haihhhh …

Aku beli ni pon sebab dah kelam kabut ari tu.. Takut spek hilang cam jam aku ilang.. Aku ni , masalah silau kuat .. huhu….

7 komen :

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Bila longgar tak selesa pakai cermin mata..lagi lagi bila berpeluh..ermmm..

Niena Muhammad berkata... [Reply to comment]

paling benci jawapan cmtu..

Ieka Farhana berkata... [Reply to comment]

samalah abang ben saya punya silau kuat..

Lin Azlina berkata... [Reply to comment]

jom layari entri sy berkaitan cermin mata.. servis tip top...
recommended

http://www.linazlina.com/2014/01/servis-terbaik-pro-eyes-studio.html

juanz berkata... [Reply to comment]

samalah.... saya pun masalah silau tinggi. bila x pakai spec terus sakit kepala.....

Ibu Lala berkata... [Reply to comment]

Sy pun pakai spec sbb silau.

Didie Sobri berkata... [Reply to comment]

Salam Abg Ben, boleh bagitau ape model spec rayban tu? Berkenan la plak. Hehe! Tq!

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI