Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 5 Mei 2014

Pizza Arab sedap !

 

Kalau Qhaliff takde selera nak makan , mmg aku akan ajak wife gi Mr.Kabab & Briyani yang terletak di Presint Diplomatik , Putrajaya ni. Sememangnya sejak dulu lagi , kitorang suka makan kat sini. Layanan pon bagus bagus aku ..

Photo

Seingat aku laa kan.. Sehari sebelum Qhaliff dilahirkan , makanan terakhir dimakan bersama ialah Fish Manhattan .. Dan untuk adik Qhaliff ni , pizza Arab.. Heee… Menari nari dalam perut terus ..

Bagi aku kan .. Pizza ni lembut lagi dari pizza tutttt .. Haaaa .. Ala , pizza popular tuuu .. Heee..Kalau nak makan , amik yang inti kambing tuu .. Yang aku order ni la..

Apa buktinya sedap ? Aku kasi test makan kat adik aku yang cerewet bab makan .. Tapau bawak balik ! Dan , dia kata mmg sedap .. heee..

Oh ya.. Aku tak tau la kot time korang pergi tak sedap atau ikut rasa tekak memasing la.. Bagi sedap la !

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI