Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 26 November 2014

Mee Bandung Muar Tok Mommy’s Kitchen !

 

Akhirnya ! Dapat jugak makan .. Setelah berhari dalam peti ais , pes Mee Bandung Muar dari Tok Mommy’s Kitchen ni .. wife masak jugak tadi sebagai hidangan makan malam !

Lama ke nak buat ? Kejap sangat ! Dia sampai je rumah .. terus gi dapur ! Sediakan bahan cam udang , sotong .. kemudian campurkan dengan pes Tok Mommy’s Kitchen.. sedikit air dan , siap !!

Sedap ? Huhhuh.. Aku hirup kuah dia wooo ! Licin !! Kalau tak kerana Zahra dok menangis , confirm aku tambah sepinggan lagi ! Huhuhuh… Esok , wife nak try pes kari lak ! Semalam dah buat asam pedas ! Hurmmmm…

Mana nak dapat pes ni ? Hurmmm.. Gi je masuk ke dalam fan page Tok Mommy’s Kitchen. Dalam tu , segalanya dah ada ! Order camana ? Sms jer .. Settle !

2 komen :

Eny Abdullah berkata... [Reply to comment]

nampak pun dah tau sedappppp
http://enyyusnizar.blogspot.com/

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

senangnyer kerja

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI