Benci bila seluar berhabuk !

 

Arghhhh ! Aku suka pakai hitam Levi’s ni tapi .. aku tak suka habuk habuk yang melekat kat seluar aku ni ! Boleh mendatangkan amarah yang teramat sangat ! Huhhh…

Teringat lint roller yang pernah wife beli sewaktu di Ikea satu tika dulu.. aku mencariknya dan gunakan ! Ada dua tak silap aku dan , habis sudah aku gunakan ! Terfikir mana nak mencarinya ! Takkan nak g Ikea kot ? Jauh tuuu..

Teringat kedai RM2 ! Haaa… Kedai kedai jual barangan harian ni mesti ada punya dan… dan .. Jumpa ! Satu batang , RM2 ! Terus sambar 5 sekali gus .. Stok setahun gituuu..

imageimage

Selesai masalah aku !

image

Kena standby satu dalam kereta .. dalam beg dan rumah orang tua ! Heehehhee..

Selain dari tu , boleh gunakan untuk bersihkan habuk habuk di dalam rumah ! Tak caya , cuba laaa..

5 ulasan:

  1. wah. kena cuba ni. Saya pun paling tak suka dengan keadaan ni. jangan kata warna hitam, seluar jeans warna lain pun kerap anda habuk-habuk ni. Ish

    BalasPadam
  2. IbuNoey pun ada benda ni.best guna sebab nanti hilang habuk-habuk tu.selalunya guna kat baju warna hitam.

    BalasPadam
  3. haah! betul tu. ade benda nie senang gile. rolling je. ta payah nak tengkuh2 dah. hehe

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.