Benci bila seluar berhabuk !

by - September 18, 2015

 

Arghhhh ! Aku suka pakai hitam Levi’s ni tapi .. aku tak suka habuk habuk yang melekat kat seluar aku ni ! Boleh mendatangkan amarah yang teramat sangat ! Huhhh…

Teringat lint roller yang pernah wife beli sewaktu di Ikea satu tika dulu.. aku mencariknya dan gunakan ! Ada dua tak silap aku dan , habis sudah aku gunakan ! Terfikir mana nak mencarinya ! Takkan nak g Ikea kot ? Jauh tuuu..

Teringat kedai RM2 ! Haaa… Kedai kedai jual barangan harian ni mesti ada punya dan… dan .. Jumpa ! Satu batang , RM2 ! Terus sambar 5 sekali gus .. Stok setahun gituuu..

imageimage

Selesai masalah aku !

image

Kena standby satu dalam kereta .. dalam beg dan rumah orang tua ! Heehehhee..

Selain dari tu , boleh gunakan untuk bersihkan habuk habuk di dalam rumah ! Tak caya , cuba laaa..

You May Also Like

5 comments

  1. wah. kena cuba ni. Saya pun paling tak suka dengan keadaan ni. jangan kata warna hitam, seluar jeans warna lain pun kerap anda habuk-habuk ni. Ish

    BalasPadam
  2. IbuNoey pun ada benda ni.best guna sebab nanti hilang habuk-habuk tu.selalunya guna kat baju warna hitam.

    BalasPadam
  3. haah! betul tu. ade benda nie senang gile. rolling je. ta payah nak tengkuh2 dah. hehe

    BalasPadam